Zegt mij niks

Vandaag heb ik op één van de Quarters op stal voor het eerst op mijn Ghost gereden. Dat viel nog best tegen

Dat het nog vrij stijf en hard was had ik uiteraard al wel verwacht. De zit was verder prima, mijn benen volgen de wrongen heel mooi en deze prikken absoluut niet. Ik word ook niet in een houding gedwongen. Dat is heel fijn.

wel voelde het alsof ik er echt bovenop zat.
In draf liepen we beide wat te zoeken, met lichtrijden echter merkte ik dat ik naar voren werd gegooid (duikboot effect) waardoor ik mezelf met mijn bovenbenen leek op te vangen wat ik al snel voelde in heel mijn lijf (nog steeds).
Galop zat wel heel lekker, ik blijf beter boven mijn paard, waar ik in een boomzadel neig in te knikken in mijn heup. In het begin werd ik wel wat door het zadel gegooid maar dat was ook mijn eigen balans vinden (in de Piccolo zat ik toch wat meer opgesloten).
Afijn, goede test en ik mag komende tijd op dat paard het zadel vaker testen. Ik merk nu wel dat ik last heb van mijn lijf na het rijden, vooral onderrug en spieren van mijn bovenbenen, maar is niet gek gezien het natuurlijk compleet iets anders is.
En oooh wat kraakt het nog allemaal