JastieHorse schreef:Ik heb momenteel een barefoot cheyenne, leek in het begin het perfecte zadel voor mijn haf maar helaas reageert ze er de laatste tijd erg slecht op. Ze heeft ook een blokkade in haar rug volgens de osteopaat. Of dit nu door dit zadel komt of door een ander zadel weet ik niet maar ik weet wel dat een boomloos zadel toch niks is voor een paard met rugklachten. Erg jammer want het zadel zit onwijs lekker.
Balen van de blokkade zeg

Ik weet niet of de Barefoot goed passend was want die heb ik nooit gezien, heb je daar nog foto's van kunnen maken wellicht?
Maar die kun je nooit lang gehad hebben, heb je er veel mee gereden?

Het bruine zadeltje dat je had toen Marit hier stond die lag wel bizar slecht, paste jullie beiden voor geen meter (niet rot bedoeld hoor, ik heb ook wel eens gezegd dat ik er van schrok hoe slecht het lag volgens mij?

) dus dat zou me totaal niet verbazen als er daarmee problemen zijn ontstaan. Aan de voorkant lag die op de schoft en de achterkant duwden de kussens in haar rug omdat de zitting te klein was...dat zag er echt heel onprettig uit...

Je had gewoon die Arizona maat 3 eens moeten proberen

dat had echt een mooie voor jullie geweest omdat je zo lang en niet broodmager bent

Een Barefoot is juist ontwikkeld om rugklachten bij paarden te helpen voorkomen en genezen, maar dan moet hij wel goed passen natuurlijk

Ik moet weg, maar even voor alle vragen die ik hier voorbij zag komen: zie de veelgestelde vragen op de site (zie onderschrift) daar staan echt alle antwoorden in