PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 11:49

Flubberboot schreef:
Dat is gewoon prima, ook al zou je hem verkopen voor iets meer. Alleen sommigen kopen daar tig dekjes en verkopen ze dan weer door. Zie het vooral veel in die facebook groepen… Gisteren nog eentje. Had 10 dekjes gloednieuw, nog in het plastic met kaartjes eraan. Toevallig allemaal kleuren van de horselet

Ik ga nu 4 rijbroeken bestellen en ga er een paar verkopen op MP voor 5 euro meer. Hopelijk lukt dat.
Vind 5 euro meer nog wel acceptabel.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 11:52

Flubberboot schreef:
Dat is gewoon prima, ook al zou je hem verkopen voor iets meer. Alleen sommigen kopen daar tig dekjes en verkopen ze dan weer door. Zie het vooral veel in die facebook groepen… Gisteren nog eentje. Had 10 dekjes gloednieuw, nog in het plastic met kaartjes eraan. Toevallig allemaal kleuren van de horselet

Ja ik zag net op marktplaats iemand met volgens mij 19 dekjes, dat ik echt denk bij mezelf van w*f. waarom koop je er zo veel om te verkopen, je gaat er niet veel aan verdienen

Brown_cob

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:10

Hoi, hoe valt ps of sweden? Want ik twijfel of een maatje kleiner ook kan. En hoe warm zijn ze? Ook goed voor in de winter?

_Lorette_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:41

Waar gaat het precies over?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:42

Famke0506 schreef:
Flubberboot schreef:

Ja ik zag net op marktplaats iemand met volgens mij 19 dekjes, dat ik echt denk bij mezelf van w*f. waarom koop je er zo veel om te verkopen, je gaat er niet veel aan verdienen

Denk dat op MP heel veel staat van HL.

Brown_cob

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:44

_Lorette_ schreef:

Ik weet niet of je het tegen mij had maar het gaat om de baselayers/longsleeves.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:13

Brown_cob schreef:
_Lorette_ schreef:

Ik weet niet of je het tegen mij had maar het gaat om de baselayers/longsleeves.

Yes.

Ze vallen wat ruim. Ik pas ook een maat kleiner dan mijn eigen maat. Doorgaans vind ik ze niet warm. Het is een dunne, elastische stof. De Bianca en Bonnie baselayers zijn wat warmer.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:15

Sommige hebben ze te koop voor €30 dat vind ik echt een prima prijs ik heb er ook 2 van de horselet die ik geweldig vind maar zou er dan ook 4 doen om zelf goedkoper uit te zijn maar vind het nu gewoon te risky om door te verkopen het aanbod is zo groot en dan denk ik ik wacht echt liever op een dekje die ik echt prachtig vind dan alleen een dekje te kopen omdat die goedkoop is…

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:17

Famke0506 schreef:
Flubberboot schreef:

Als je er 10 verkoopt met 10 euro winst per dekje en verzendkosten voor de nieuwe koper, bespaar je zo 100 euro. Dus wat dat betreft verdien je er wel wat aan. Maar dat je zoiets kan doen snap ik niet. Nu gaat het niet om dierenmishandeling oid, maar dit keldert wel de markt voor als je een dekje koopt/hebt en je wilt er vanaf omdat het toch niet jouw kleur is oid.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:28

PS dekjes in de Horselet kleuren worden inderdaad in overvloed aangeboden. Ik had PS dekjes te koop staan uit eerdere collecties, maar kreeg daar van één persoon een erg laag bod op 'omdat ze tegenwoordig niet meer waard zijn dan 20 euro'. Nou, zolang mensen hun Horselet dekjes nog kwijt kunnen voor meer dan 20 euro, zijn die van mij zeker meer waard dan dat. :P Gelukkig is het spul verkocht en niet voor 20 euro. :+

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:34

Brown_cob schreef:
Hoi, hoe valt ps of sweden? Want ik twijfel of een maatje kleiner ook kan. En hoe warm zijn ze? Ook goed voor in de winter?

Ik vind ze over het algemeen ook niet zo warm. Wel is bijvoorbeeld de carmen dikker en warmer dan mijn andere baselayers! Die zou ik wel in je eigen maat nemen, die valt niet heel groot.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 16:45

PSvanLot schreef:
Flubberboot schreef:

Ik ga nu 4 rijbroeken bestellen en ga er een paar verkopen op MP voor 5 euro meer. Hopelijk lukt dat.
Vind 5 euro meer nog wel acceptabel.

Zo de rijbroeken in maat 36 gingen snel. Heb er nu 2 besteld voor mezelf met 2 shirts. Hoef ik ook niets te verkopen en echt goedkoop! Daar kan ik niks nieuws van kopen.
Nu hopen dat het past.

Afbeelding

Afbeelding

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 17:32

Zorro_ schreef:
Ik heb dit dekje nog thuis liggen, kaartjes eraan. Zelfs een paard niet van dichtbij gezien :’) Ik doe er niks mee, is er iemand geïnteresseerd? Ik sta ook open voor ruil, het liefst LeMieux..

[ [url=m/TSvNyz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: full - dressuur! PS Mamba Coffee

Omdat ik wellicht niet overal op kan reageren qua pb’s. Ik heb een deal gesloten met iemand. :D Het dekje is dus niet meer beschikbaar.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 17:33

Zorro_ schreef:
Zorro_ schreef:
Ik heb dit dekje nog thuis liggen, kaartjes eraan. Zelfs een paard niet van dichtbij gezien :’) Ik doe er niks mee, is er iemand geïnteresseerd? Ik sta ook open voor ruil, het liefst LeMieux..

[ [url=m/TSvNyz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: full - dressuur! PS Mamba Coffee

Omdat ik wellicht niet overal op kan reageren qua pb’s. Ik heb een deal gesloten met iemand. :D Het dekje is dus niet meer beschikbaar.

Wij beide blij :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:20

Na heel wat ellende mag ik mijn paard weer oppakken en vind dat daar wel een nieuw dekje bij hoort. Nu heb ik de laatste tijd de collecties niet meer in de gaten gehouden..
Ik ben op zoek naar een creme/lichtbruin/beige PS full dressuur dekje. Iemand tips? :)
Of foto's op een bruine, das helemaal top :D

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:49

Brown Mamba? Er is ook een crème Mamba. Die crème kan je denk wel op MP vinden. Die was super afgeprijsd in The horselet

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop op meer Mambas. Vind die echt echt mooi. En wie hoopt nog meer op een rode voor de kerstkalender dit jaar?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:53

zo'n gaaf dekje!!!!

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:54

Oooohhja! Er komt nog een kerstcollectie.... Misschien toch maar een idee verzinnen hoe ik meer dekjes kan hebben! Hopelijk zitten er wat leuke tussen!

Ik hoop stiekem nog op meer corduroys, die zouden hier zonder twijfel komen. Zijn stuk voor stuk zoooo gaaf!!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:56

PSvanLot schreef:
zo'n gaaf dekje!!!!

Ja he!! Ik hoop ook ooit deBlack Mamba te kopen. Die ging voor bizarre prijzen op FB rond maar heb er nu al een aantal x zien staan voor stukken lager (nog steeds 2x nieuwprijs en daar begin ik niet aan).

Als de prijzen gaan crashen wil ik nog heel graag Black Mamba, Iris, Aquamarine en Ruby

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:57

Flubberboot schreef:
Oooohhja! Er komt nog een kerstcollectie.... Misschien toch maar een idee verzinnen hoe ik meer dekjes kan hebben! Hopelijk zitten er wat leuke tussen!

Ik hoop stiekem nog op meer corduroys, die zouden hier zonder twijfel komen. Zijn stuk voor stuk zoooo gaaf!!

Ik ben al aan het sparen voor Black Friday en de Kerstsale van PS *D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:58

Tango1979 schreef:
Brown Mamba? Er is ook een crème Mamba. Die crème kan je denk wel op MP vinden. Die was super afgeprijsd in The horselet

[ [url=m/Uc53tr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W3t9sR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop op meer Mambas. Vind die echt echt mooi. En wie hoopt nog meer op een rode voor de kerstkalender dit jaar?

Die heb ik al in m'n collectie! <3

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 20:04

Ik vind de Sand Ruffle ook mooi! Of wat vind je van de Silver Ruffle?

Afbeelding
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 20:07

Tango1979 schreef:
PSvanLot schreef:
zo'n gaaf dekje!!!!

Ja he!! Ik hoop ook ooit deBlack Mamba te kopen. Die ging voor bizarre prijzen op FB rond maar heb er nu al een aantal x zien staan voor stukken lager (nog steeds 2x nieuwprijs en daar begin ik niet aan).

Als de prijzen gaan crashen wil ik nog heel graag Black Mamba, Iris, Aquamarine en Ruby

Bij mij komt ie volgende week binnen! Heb met Zorro geruild. Zo leuk!

Ik heb een vos en vind eigenlijk alleen maar beige en bruintinten mooi. Super blij met mijn minicollectie haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 20:10

Jaaa ik ben ook mamba fan! De bruine mamba is ook mijn favoriet. Maar corduroy dekjes in cob zou ik ook wel blij van worden <3

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 20:11

Daar ga je geen spijt van krijgen. Die Coffee Mamba is zo mooi. Ik heb ook een Coffee Nathalie rijbroek, de Bodywarmer en 2 baselayers. Dan kan je leuk mix en matchen. Ben nu helemaal fan van de combi bruine rijbroek met Pastel Pink baselayer en dan weer de bruine Bodywarmer. Of juist m'n Wine baselayer