En de nieuwe Freemax is zeker goedgekeurd en inderdaad vanaf nu te passen bij mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de nieuwe Freemax is zeker goedgekeurd en inderdaad vanaf nu te passen bij mij
Kitty_ schreef:Vandaag is Lilianne bij mij op stal langs geweest om het nieuwe type Freemax Western Short zadel op te halen . Deze is nu beschikbaar via de passervice!![]()
Ook heb ik nog wat fototjesgeschoten van de Engel pads onder de Barefoot Notting Hill Maat 1:
Sorry voor mijn foto spam![]()
[ [url=m/ZLzitA.png]Afbeelding[/url] ]
Net niet mooi passend op de bordeaux rode maat Medium
[ [url=m/yoxDaJ.png]Afbeelding[/url] ]
Groen maat L
Atent schreef:Kitty_ schreef:Vandaag is Lilianne bij mij op stal langs geweest om het nieuwe type Freemax Western Short zadel op te halen . Deze is nu beschikbaar via de passervice!![]()
Ook heb ik nog wat fototjesgeschoten van de Engel pads onder de Barefoot Notting Hill Maat 1:
Sorry voor mijn foto spam![]()
[ [url=m/ZLzitA.png]Afbeelding[/url] ]
Net niet mooi passend op de bordeaux rode maat Medium
[ [url=m/yoxDaJ.png]Afbeelding[/url] ]
Groen maat L
Passen die onder de barrydale?
Sonja_vR schreef:Ik vind die rode er juist wel mooi onder passen(kan net niet zien hoe het voor aan bij het zweetblad zit ?
)
Ben wel benieuwd hoe die groene omder mijn ijslander torsion zou staan
Dit houten paard staat al enige tijd zonder eten bij mij in de schuur
waardoor de pads en het zadel wat erop liggen wat naar binnen vallen...

maar wellicht dat die met elkaar in verbinding staan? Ik heb echt geen idee..

eerste oranje pad is inderdaad een haf pad, maar deze heb ik na een paar keer rijden verkocht omdat deze te kort was. Ik rij nu alleen met mijn barefoot pad. Al deze foto's zijn met een "normale" singel