Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Nelleke_ schreef:Als ik het goed begrijp komt die barrydale dus niet in productie met een verplaatsbare cantle?
Ik heb besloten dat ik sowieso de barrydale wil testen, maar m'n bijrijder is nu 3wk op vakantie dus ik wil graag wachten tot ze terug is, zodat zij ook kan rijden en ik daarna de zadelplek nog even kritisch kan bekijken. Ze rijdt 2x per week dus is toch niet echt verwaarloosbaar.
SuperLiesje schreef:Mooi Hinke!!
Ik heb vanochtend Petra van Per Mi Cavallo op bezoek gehad.
De trekker vond ik niks, dat voelde voor mij veel te wiebelig!
De FlexEE past helaas echt niet op mijn haf met korte rug. Ze ging even meten en hij zou max een 16 inch kunnen hebbendaar pas ik echt niet in helaas!
Toen de Freeform geprobeerd! Eerst de Elite maar daar had ik last van de zweetbladen, denk te korte pootjes. Toen de DKR geprobeerd, die zat voor mij een stuk beter! Amando vond de freeform ook fijn, die heeft nog nooit zo ontspannen gelopen, dus dat zegt ook wel iets natuurlijk! Het enige nadeel is dat ik m niet heel mooi vind en wel erg duur. Ik twijfel dus nog een beetje! Het is jammer dat ik het zadel niet wat langer kan testen! Ik vind ook nog steeds de hidalgo erg mooi, misschien toch n x een special testen? Ik weet t even niet zo goed meer