Ik HEB een grote collectie (rond de 65 denk ik) en ik vind het wel soms lastig kiezen. Ik "moet" ze van mezelf allemaal even vaak gebruiken en vind ze ook allemaal echt heel mooi. Maar ik heb wel een voorkeur voor sommige. Ik ga er wel een paar weg doen, die ik toch minder mooi vind. Dus als iemand nog een soft rouge zoekt, midnight green, dove blue of een flink gebruikte monogram capulet, stuur maar even een PB. Zijn allemaal full dressuur. Als ik door mn collectie ga zullen er nog wel meer zijn die weg mogen, dus ik weet niet of iemand nog iets zoekt?
Kak..... Ik heb mijzelf altijd voorgenomen om niet via de site van ps of sweden zelf te bestellen Maar ik zag er 1 die ik gewoon niet kon laten liggen, dus die heb ik besteld met een welkomskorting (gelukkig heb ik meerdere mail adressen haha)
Ja, ik zag ook al dat die in meerdere kleuren terug komt. Wel heel mooi! Waarom wilde je eigenlijk niet via de PS site bestellen? Heeft dat een bepaalde reden, of vanwege de hoge verzendkosten?
ivy_power89
Geplaatst: Gisteren, 13:12
Omdat ik vind dat we via ps of sweden altijd opgelicht worden qua kortingen enzo. Ik heb via hun eigenlijk altijd met bizarre kortingen besteld, nooit de originele prijs
@ stal fiore Ik heb de roze en de zwarte variant al, dus die blauwe moest er ook echt wel bij haha