Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie1 schreef:Epplejeck heeft 27% korting, ook op Lemieux zeggen ze...
Omdat we jullie zo geweldig vinden, gaat de 27% keuzekorting actie nu al in. En omdat we jullie echt het einde vinden, is die ook nog op heeel veeel producten geldig! Shop zo de zomercollectie, ES Stockholm, LeMieux, etc. met 27% korting! #HappyBirthdayWillem
Gebruik de code: WILLEMPIE55
YentlShots schreef:kimmie1 schreef:Epplejeck heeft 27% korting, ook op Lemieux zeggen ze...
Omdat we jullie zo geweldig vinden, gaat de 27% keuzekorting actie nu al in. En omdat we jullie echt het einde vinden, is die ook nog op heeel veeel producten geldig! Shop zo de zomercollectie, ES Stockholm, LeMieux, etc. met 27% korting! #HappyBirthdayWillem
Gebruik de code: WILLEMPIE55
Yeeey die kwam goed van pas![]()
Wilde al heel lang het gladiator vliegenmasker van LeMieux, met deze korting was het echt een leuke prijs dus gelijk gedaan! Ik kan geen dekjes meer kopen dus dan moet ik LeMieux ergens anders in gaan steunen![]()
Hopelijk is paardlief er ook blij mee
Plop1997 schreef:[ [url=m/ypvgte.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag voor €40 een jasje gekocht bij kramer wat perfect bij de musk past. Wil binnenkort ook nog met mijn lange ice blue base layer langs want er waren ook meerdere korte mouwen shirts die daarbij paste.
Lukasje schreef:Plop1997 schreef:[ [url=m/ypvgte.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag voor €40 een jasje gekocht bij kramer wat perfect bij de musk past. Wil binnenkort ook nog met mijn lange ice blue base layer langs want er waren ook meerdere korte mouwen shirts die daarbij paste.
Oja! Hebben ze ook toevallig shirts met korte of lange mouw hiervan ?
mooney schreef:Heel mooi!
Ik heb de oak ook maar toegevoegd, hij was toch in de uitverkoop. Denk dat het best een leuk kleurtje is op de palomino.... nu nog een jaar of 3 a 4 wachten
![]()
ikhebgeenprobleemikhebgeenprobleem
[ [url=m/Fem0ed.png]Afbeelding[/url] ]