Nu vroeg ik me af of dat zou passen bij de mustard... toevallig niemand die de mustard ook heeft met een bijpassend shirt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Ik zag op instagram dat er een merk is (equestrian Stockholm denk ik) wat nu ook een warmgele kleur in de collectie heeft, zadeldek met truitje.
Nu vroeg ik me af of dat zou passen bij de mustard... toevallig niemand die de mustard ook heeft met een bijpassend shirt?
Ellen_ov schreef:De mulberry mesh besteld! ik twijfelde eerst een tijd over de kleur; zoek eigenlijk een rode terwijl de mulberry toch meer ja...mulberry ismaar via google eea aan foto's gevonden waarop het toch ook best rood is
![]()
levertijd 2-10 werkdagen, maar zosnel die binnen is, zal ik een foto plaatsen.
NinaCharlie schreef:Ja ik heb zowel de grijze als de blauwe maskers van Le Mieux, zeer tevreden mee. Goede kwaliteit en ik was ze zeer regelmatig.
Edit: vanwege de UV werende functie vind ik de blauwe het fijnst. En toevallig ook het mooist.
meliss1812 schreef:Ellen_ov schreef:De mulberry mesh besteld! ik twijfelde eerst een tijd over de kleur; zoek eigenlijk een rode terwijl de mulberry toch meer ja...mulberry ismaar via google eea aan foto's gevonden waarop het toch ook best rood is
![]()
levertijd 2-10 werkdagen, maar zosnel die binnen is, zal ik een foto plaatsen.
Kan niet wachten op de foto twijfel heel erg over de kleur op een paard!