Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Ik heb de monaco blue gepreordered.Hij zou net een slag donkerder moeten zijn dan de morrocan. Zodra hij binnen is kan ik een vergelijk maken. Van de Orchid wacht ik de eigen foto's nog even af.
De monaco blue staat bij Ruitergoed op uitlevering vanaf de 27steGok dat het bij Es zelf dan wat eerder is dan bij hun dealers.
anoukwendy schreef:Ik vind de kwaliteit van anky dekjes ook ruk, worden snel dun en je hebt er niks aan.
Ik heb nog een stuk of 100 eskadrons liggen maar vind de kwaliteit ook echt niet te vergelijken met ES of PS. Als ik dan toch zoveel geld uitgeef..
Ik wil zo graag die nieuwe kleuren! Vind ze echt stoer! Vooral die blauwe! Ik ga gokken en wachten tot ze alle 3 uitzijn, den heb ik niet 3x verzenden en volgens ES kan ik dat risico wel nemen
Jenara schreef:Gianti schreef:Zeker waar!!!
Amazonite blijft ook op mijn wishlist staan
Had overigens ook dit shirt mee besteld.. maar jeetje wat een vormloos dingveelste groot oogt die [ [url=m/NwX9TK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil je ook eens een foto te paard maken? Stiekem wil ik deze misschien wel hebben ...
Of heeft er iemand toevallig deze grijze op een schimmel?
Lukasje schreef:anoukwendy schreef:Ik vind de kwaliteit van anky dekjes ook ruk, worden snel dun en je hebt er niks aan.
Ik heb nog een stuk of 100 eskadrons liggen maar vind de kwaliteit ook echt niet te vergelijken met ES of PS. Als ik dan toch zoveel geld uitgeef..
Ik wil zo graag die nieuwe kleuren! Vind ze echt stoer! Vooral die blauwe! Ik ga gokken en wachten tot ze alle 3 uitzijn, den heb ik niet 3x verzenden en volgens ES kan ik dat risico wel nemen
Nog 100 eskadrons![]()
Toevallig een grijze velvet dressuur large?
absque_dubio schreef:Stal_Fiore schreef:Hoe vallen de active performance jasjes van ES? Op maat?
Ik heb ze in maat M. In principe zou ik een S ook wel durven, maar daar is m’n voorkant te groot voor. Als je wilt dat ik iets na meet, stuur maar een pb.