pleiada schreef:Ja dat heb ik ook al ergens gehoord..Dat betekent dan waarschijnlijk dat het de hele winter zo blijft
kwakkeldekwakkel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Ik zou die foto's morgen maken - in het weekend waait-ie van je bokje(nadat hij weg gespoeld is...)
Marlis schreef:Kitty_ schreef:Ik heb vandaag de boomloze pads van Engel binnen gekregen.Super mooie en fijne pads. De inlagen zijn ook heel bijzonder. Wanneer je er met 2 vingers in knijpt denk je, is dit het. Totdat je de inlagen tussen 2 platte handen doet ( groter oppervlak) en probeert samen te drukken. Zelfs mijn vriend lukte het niet
![]()
Owja en ook de Freemax Western zadels zijn binnen....![]()
![]()
![]()
![]()
Zal proberen om dit weekend wat foto's te schieten, als het weer mee werkt.
Dacht januari pas dat de Freemax er zou zijn, nieuwe model.
Eind van de maand bestellen wij ze dan. Tijdens pasconsult bleek dat ze op beide dames perfect lagen, gelukkig. En wij vonden het ook een fijn zadel.
pmarena schreef:Aangezien ik het niet weet of Facebook het berichtje bij likers van de Barefoot-pagina in hun tijdlijn laat zien zal ik het hier ook even melden: heb net op Facebook aangekondigd dat we op 1 januari als aardigheidje na de dure decembermaand een cadeaubon van 50 euro gaan verloten onder de mensen die een recensie plaatsen via Facebook
pmarena schreef:Aangezien ik het niet weet of Facebook het berichtje bij likers van de Barefoot-pagina in hun tijdlijn laat zien zal ik het hier ook even melden: heb net op Facebook aangekondigd dat we op 1 januari als aardigheidje na de dure decembermaand een cadeaubon van 50 euro gaan verloten onder de mensen die een recensie plaatsen via Facebook
Maartje1990 schreef:Mag dat ook over een hooinet?
Edit: oh ik heb ook dr barefoot contour juwel die ik echt fantastisch vindt! Was ik even vergeten
Geryon schreef:pmarena schreef:Aangezien ik het niet weet of Facebook het berichtje bij likers van de Barefoot-pagina in hun tijdlijn laat zien zal ik het hier ook even melden: heb net op Facebook aangekondigd dat we op 1 januari als aardigheidje na de dure decembermaand een cadeaubon van 50 euro gaan verloten onder de mensen die een recensie plaatsen via Facebook
Pagina barefootsaddles? Ik zie het er niet staan.
Edit: pagina gevonden dmv een andere pagina. Maar kan de pagina niet vinden door naar barefoot te zoeken!
Geryon schreef:pmarena schreef:Aangezien ik het niet weet of Facebook het berichtje bij likers van de Barefoot-pagina in hun tijdlijn laat zien zal ik het hier ook even melden: heb net op Facebook aangekondigd dat we op 1 januari als aardigheidje na de dure decembermaand een cadeaubon van 50 euro gaan verloten onder de mensen die een recensie plaatsen via Facebook
Pagina barefootsaddles? Ik zie het er niet staan.
Edit: pagina gevonden dmv een andere pagina. Maar kan de pagina niet vinden door naar barefoot te zoeken!
darkadia schreef:Maartje1990 schreef:Mag dat ook over een hooinet?
Edit: oh ik heb ook dr barefoot contour juwel die ik echt fantastisch vindt! Was ik even vergeten
Fijn dat je er nog steeds blij mee bent! Soms mis ik m wel hoor, was fijn en mooi hoofdstel haha, maarja soms moet je eens wisselen.
Nu op weg op notting Hill op te pikken jeej!!
lotje5lotje schreef:Iemand ervaring met de inlages van de Kifra pad? ik dacht altijd dat de inlages een beetje afgerond moesten zijn om randjes te voorkomen?
Of is het materiaal van de Kifra pads anders dan andere inlages??
_ENGEL_ schreef:.
Enige nadeel is dat de flap soort van op krult onder aan mijn zweetblad, waardoor het zadel wat cheap oogt. Weet iemand een adres waar ik dat vast kan laten zetten? Denk niet dat elke zadelmaker dit kan. Ben benieuwd of meer barrydale gebruikers hier last van hebben. Komt mede door het gebruik van soft leder denk ik?