Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
draaakje schreef:Wat goed zeg, die 2 kleurige testzadels, vind het echt een gradioos idee van je Pmarena, zo kunnen mensen meteen zien hoe het staat!
Wat jammer dat er niet een beetje meer meegedacht wordt MilouNigel, zou ze niet een L pommel nog op kunnen sturen?
Misschien weet Pmarena dat wel, zou je voor het testen een flexibele pommel kunnen maken met wat oude t-shirts? Zodat ze toch de 2 weken het zadel kan testen? Of is dat een heel raar idee en eigenlijk echt alleen voor enorm brede paarden???
turtlelito schreef:Oh mijn favoriete moment in het boomloze topic: het moment waarop er weer gezocht wordt naar de briljante tekening van de anatomische singel![]()
![]()
FornyForever schreef:ik heb na veel wikken en wegen besloten om ook een barefoot zadel te gaan kopenhad er al wat ervaring mee door mijn verzorgpony en heb een keer met het zadel op mijn eigen pony gereden en dat beviel me wel
![]()
Alleen nu zit ik eraan te denken om voor tweedehands te gaan (iemand nog wat te koop..) maar zijn er nadelen als je een tweedehands barefoot koopt? volgens de site passen ze zich gewoon opnieuw aan maar heeft iemand hier ervaring mee?
jomaro schreef:Ik heb verschillende 2 de hands zadels gekocht van zowel barefoot als ander boomloze zadel merken.
En tot op heden nog geen nadeel gevonden![]()
Goed opletten hoe oud het zadel is, bij barefoot eenvoudig te controleren.
Maar soms zijn hele oude zadels nog als nieuw en nog bijna nieuwe zadels die er niet meer uitzien