PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 23:34

Nou ik vind het niet erg, die kleuren kan ik dan mooi overslaan. Want pastelkleuren vind ik echt niet mooi.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 23:37

ivy_power89 schreef:
Nou ik vind het niet erg, die kleuren kan ik dan mooi overslaan. Want pastelkleuren vind ik echt niet mooi.

Ja same! En het zijn niet eens nieuwe kleuren maar gewoon een re-release van bestaande.

Was dit toevallig de grijze met bordeaux rand?
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 00:09

Die kan ik dan ook mooi overslaan, want de ES Steel Blue, PS Sage en PS Minimal Grey vind ik veel mooier en die heb ik <3 En de Citadel ligt klaar om opgehaald te worden!

Vandaag de Golden Brown <3

Afbeelding

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 00:50

Maar komt er naast dat niet ook wat nieuws dan? Want ik zag net een filmpje op Insta van horsetrendshop, en die zonder parels is heel zeker te weten niet de Pistachio White. Want dat is geen witte rand als je dat omzet naar kleur. Screenshot uit het filmpje:

Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 00:56

DinkeyGirl schreef:
ivy_power89 schreef:

Ja same! En het zijn niet eens nieuwe kleuren maar gewoon een re-release van bestaande.

Was dit toevallig de grijze met bordeaux rand?
[ Afbeelding ]

Geen idee, maar deze grijze was idd ook wel degene waar ik aan moest denken.

Net als idd de Lavender voor die paarse, maar wist niet meer zeker of ie ook daadwerkelijk zo heette. Is de Ice Blue van origine niet al met parels? Of was dat weer een andere blauwe? Ik hou dat allemaal niet zo goed bij want dat zijn geen kleuren die ik hier in de kast hoef :o
Anderzijds geeft de close up hierboven mij bijna de indruk dat het dezelfde kleur is alleen in 2 versies. De gewone en met parels. Naja, over een paar dagen weten we het zeker I guess _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 00:58

Never mind, het is de Lavender zonder parels. Dan blijft het voor mij goedkoop :D

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 08:50

Ik vind de pastel kleurtjes allemaal al lijken op andere dekjes. De lavender heb ik nog niet. Maar wel anemone.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 09:25

In de mail die ik vanmorgen van ES gehad heb, staan zowel de Lavender als de blauwe met pareltjes. Wel makkelijk als ze oude kleuren opnieuw uitbrengen, scheelt weer geld :o

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 17:58

Ik heb deze kleuren nog niet maar voel nog geen grote verleiding :+

Mijn hangbuikzwijntje had vandaag de dusty rose op
Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:21

Ik heb een PS Lichen groen op de kop getikt en wacht ook nog op de moss.

Helaas past ES niet goed, ik heb daar de amazonite van met bijpassend shirt maar gebruik hem weinig. Die houd ik wel want lan geen vergelijkbare vinden. Maar wilde ook paar groentinten van ES dus was erg blij toen ik ze van PS kon vinden.

Afbeelding

Twijfel alleen nog enorm over het ES wedstrijddekje met groene rand, maar dan in XL. Gaan binnenkort weer starten na paard haar gebroken been en als we de 1e winstpunten in het Z hebben ga ik hem toch maar kopen denk ik. Wel 2ehands want ik vind de prijzen echt te belachelijk voor woorden tegenwoordig := Zelfs hoop tweedehands is echt asociaal wat ervoor gevraagd wordt, zeker als er echte beschadigingen op zitten. Nog 40 euro + voor dekje met gaten erin.

Verder nog lijstje aan het maken. Ik heb wel genoeg bruin tinten, nog maar 2 groene met maar de nieuwe erbij ook genoeg. 1 blauwe en dan wil ik nog wat licht crème achtig kleuren. Beige enzo heb ik al :') Niet altijd super makkelijk met vos en als je alleen neutrale kleuren wilt. Ik houd niet van alle felle tinten en kleuren. En moet even wat dekjes wegdoen van andere merken die ik niet meer gebruik.

Was al op zoek naar nieuw overzicht van alle ps kleuren, maar gok dat 95% toch meteen doorgekrast kan worden voor mij :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Vandaag de Citadel opgehaald en natuurlijk direct erop! Heel mooi vind ik hem! <3

Afbeelding
Afbeelding

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:42

Texas02 schreef:
Vandaag de Citadel opgehaald en natuurlijk direct erop! Heel mooi vind ik hem! <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

<3 Staat het prachtig!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:45

Ania schreef:
Texas02 schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

<3 Staat het prachtig!!

Inderdaad! Ik hou echt zo van die oude monograms! <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:51

Ja, de oude monograms zijn echt heel mooi! Ze liggen er heel mooi op en fijn in gebruik. Dat is nog de echte PS kwaliteit.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:53

Mooi Texas