Nynkex01 schreef:Wat is de code bij HypoStore?
Easter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pally schreef:Dank je. Heb je de deken ook al kunnen testen in een fikse regenbui? En is het wel een stevige kwaliteit? 900Denier lijkt zo weinig
salamaleque schreef:Ik ga deze bestellen. Ik heb altijd Rambo’s gehad maar nu na 6 jaar intensief gebruik allebei zo lek als een mandje. Kennelijk is mijn paard toch iets veranderd qua bouw (inmiddels is hij 21) en passen de rambo’s niet meer optimaal (ene maat is echt te klein en de daarop volgende maat echt te groot) dus wil ik de Arika proberen. Wat me ook fijn lijkt is de wat langere buikflap. Hopelijk kan hij nog wel grazen want ik had bij Horseware echt de v-sluiting nodig ivm lagere halsaanzet.
Maaraatje schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met de lemieux onderlegger in combinatie met een dekje met foam rand?
Farjen schreef:MaartJ en Dark7, ik heb geen problemen dat ze te snel openklappen. Mochten ze toch opengaan door een beweging, klappen ze gewoon weer toe door de vering erin.
Ze klappen dat bij mij niet mooi in “de aansluiting” maar ernaast. Misschien is dat de bedoeling juist?
Ik heb de balance. Ze zijn misschien wel minder geschikt voor hele brede schoenen, ze zijn best smal .
Maar verder ben ik er erg tevreden over, ze zijn ook een beetje gedraaid qua ophanging waardoor je snel de beugels terug hebt mocht je ze verliezen.
[ [url=m/BDLZXA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maddy_Paola schreef:Pally schreef:Dank je. Heb je de deken ook al kunnen testen in een fikse regenbui? En is het wel een stevige kwaliteit? 900Denier lijkt zo weinig
Heeft nog niet geregend sinds ik m heb, en paard gaat dan binnen staan, kwaliteit is wel heel goed naar mijn idee hoor, t is geen deken waarvan ik denk 1x ergens langs en scheur erinsalamaleque schreef:Ik ga deze bestellen. Ik heb altijd Rambo’s gehad maar nu na 6 jaar intensief gebruik allebei zo lek als een mandje. Kennelijk is mijn paard toch iets veranderd qua bouw (inmiddels is hij 21) en passen de rambo’s niet meer optimaal (ene maat is echt te klein en de daarop volgende maat echt te groot) dus wil ik de Arika proberen. Wat me ook fijn lijkt is de wat langere buikflap. Hopelijk kan hij nog wel grazen want ik had bij Horseware echt de v-sluiting nodig ivm lagere halsaanzet.
Als je bij horseware echt die v-sluiting nodig hebt zou ik m wel afraden, hij sluit vooraan namelijk best hoog, nu kan mijne t hebben maar dat is wel aandachtspuntje voor jou denk ik, dan zou ik eerder naar het andere model van horseware gaan, zijn dat de hero's met die split op de schouders? Die vallen net wat groter dan de normale schijnt
HorseTimeXL schreef:Ik wacht op de papaya loire dekje. Twijfel wel klein beetje of linker vertrouwd bij de suede moet blijven. Maar nu ze in loire ook een veelzijdigheid variant hebben wordt dat toch wel heel verleidelijk.
Hoe blijven de Loire dekjes bij jullie liggen? Beetje goed?