Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 11:41

Ja toch wel he, zat ik wel goed met mijn gevoel. Vond ze echt wel heel strak zitten.

Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken naar de achterbenen.

Edit: alhoewel, hypostore zegt dit

Citaat:
Let op, de binnenvoering bij de achter beschermers is ruimer, daardoor kan deze ook voor de voorbenen gebruikt worden bij paarden met grovere gewrichten. Enkel de binnenvoering is ruimer bij de achter beschermers, verder is er geen verschil in de maten.

Ik ben bang dat het elastiek dan alsnog strak gaat zitten bij dezelfde maat M. Moet ik dan niet een maat L hebben? Gaat dat denk jullie passen qua hoogte? Is 2 cm hoger namelijk.

Lauke

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 12:48

Ik heb het idee dat het elastiek bij de achterbeschermers wel wat ruimer is hoor. Ik merk het in ieder geval altijd direct als ik achter om voor wil doen perongeluk :Y) die kunnen dan zeker een gat strakker dan de voor beschermers.
Maar ik heb die van mij wel al langer in gebruik en zijn inmiddels ietsje opgerekt.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 12:50

BrittOllie schreef:
Rena100 schreef:
Ja ik twijfel dus of dat elastiek nog losser wordt. Want twijfel toch of de L niet te lang wordt.

Kun je niet die van het achterbeen bestellen?
Ik heb zowel voor als achter de maat L maar die van achter is het stof gedeelte paar cm langer aan de voorzijde. Dus die zijn zegmaar horizontaal langer/breder maar in de verticale lengte hetzelfde. ;)

Heeft iemand van jullie toevallig de Carbon mesh mulberry? Ben benieuwd hoe deze kleur in het echt is.

Ik ben hier ook onwijs benieuwd naar... dit dek is alleen nog maar bij hypostore te bestellen en meen mij te herinneren dat niet iedereen hier even tevreden over deze winkel was?
Ik stond op het punt de mulberry katoen te kopen maar vond de kleur in het echt,m écht tegenvallen.

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:23

Rena100 schreef:
Ja toch wel he, zat ik wel goed met mijn gevoel. Vond ze echt wel heel strak zitten.

Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken naar de achterbenen.

Edit: alhoewel, hypostore zegt dit

Citaat:
Let op, de binnenvoering bij de achter beschermers is ruimer, daardoor kan deze ook voor de voorbenen gebruikt worden bij paarden met grovere gewrichten. Enkel de binnenvoering is ruimer bij de achter beschermers, verder is er geen verschil in de maten.

Ik ben bang dat het elastiek dan alsnog strak gaat zitten bij dezelfde maat M. Moet ik dan niet een maat L hebben? Gaat dat denk jullie passen qua hoogte? Is 2 cm hoger namelijk.

Ja de elastiek aansluiting zit wel op de zelfde plek maar ik neem aan dat deze toch iets langer is wel?
Mijn achter beschermers (L) zijn in ieder geval veel te breed om te passen om de voorbenen, terwijl de voorbeschermer (L) daar perfect past. :o.

Kan wel even foto maken van de verschillen vanmiddag. Ben nu zelf ook wel benieuwd. :P

Ik ben wel heel tevreden over HypoStore btw, nooit klachten en vaak wel het goedkoopste. :) ik zag alleen ergens een foto van de mulberry mesh en die leek wel knalroze en dat moet ik niet haha, of knalrood. Ik wil juist een iets donkere, dieprode kleur.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:33

Oh dat zou fijn zijn. Want ik denk dat maat L echt wel te hoog gaat zijn, maar als de maat M voor achter net iets langere elastieken heeft dan kan dan precies passen.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:48

Wat betreft Hypostore, ik heb er ook al vaker besteld en ben ook wel heel tevreden. Bij de meesten die ontevreden zijn gaat het over de levertijd. Wanneer iets niet voorradig is staat er vaak een verwachte levertijd bij, echter wordt deze tijd soms alsmaar verlengd als je het besteld hebt. Nu kan Hypostore hier weinig aan doen, maar het is wel erg vervelend. Heb het zelf ook een keer gehad maarja. Ook een keer iets besteld wat achteraf uitverkocht bleek te zijn, heb toen wel direct mijn geld netjes terug gekregen.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:09

Ik ben ook altijd heel tevreden over HypoStore :)

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:35

Hier ook heel tevreden over Hypostore, nog nooit problemen mee gehad en bestel er toch vaak spullen!

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 18:16

Ik wil dat dek zo graag en er staat al een lange levertijd bij dus als dat de ‘meer negatieve recensies’ zijn weet ik er al van dat het even wachten word. Dan ga ik het dek alsnog maar bestellen :D :D

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:20

Rena100 schreef:
Oh dat zou fijn zijn. Want ik denk dat maat L echt wel te hoog gaat zijn, maar als de maat M voor achter net iets langere elastieken heeft dan kan dan precies passen.

Elastieken zijn ook langer ;)
Afbeelding

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 20:38

Oh dat is super. Dan weet ik wat ik ga bestellen.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:10

Ben echt blij met mijn dekje. Zit qua pasvorm echt super! Nog maar een fotootje spammen. Wil nu graag ook de Hunter Green en Peacock... (waar ben ik aan begonnen :P )

Afbeelding

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:20

Vandaag kwam de mint binnen en is hij ook verstuurd, hoop hem snel binnen te krijgen!
Ze had maar twee binnengekregen, volgende lichting werd september zei ze!
Maar van die twee heb in er dus eentje bemachtigd!
Ik kan niet wachten, staat vast gaaf op mijn haflinger! <3

Het was zijn verjaardagskadootje, hij is vandaag 13 geworden :))
Dat is mijn excuuus :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:23

Hahaha ja die excuusjes ken ik...

Mint vind ik ook mooi! Lijkt me super op een Haflinger of een donker paard.

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:33

xMarizka schreef:
Vandaag kwam de mint binnen en is hij ook verstuurd, hoop hem snel binnen te krijgen!

Mijn paard is 20 mei jarig, zal ik alvast de Carbon mesh in burberry bestellen want dat mag dan? :))

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:35

BrittOllie schreef:
xMarizka schreef:

Mijn paard is 20 mei jarig, zal ik alvast de Carbon mesh in burberry bestellen want dat mag dan? :))

Tuurlijk mag dat! Mijn paard was 1 januari jarig, mag ik dan met terugwerkende kracht iets kopen? :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:40

Jazeker!

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:41

Nou mijn eerste bestelling bij Hypostore valt nu al tegen. Als op het moment van mijn bestelling nog 4 dekjes van lemieux op voorraad zijn, dan mag ik ervan uitgaan dat als ik een dekje in mijn mandje zet en betaal en de voorraad daarna op 3 staat dat ik dus een leverbaar dekje gekocht heb. Ik bel de dag erna om nog iets toe te voegen aan de bestelling en wordt mij toegezegd dat het dekje en nabestelling die dag op de post gaat. Niks van fout met de bestelling dekje is er niet. Geen mail van verzending gehad en dinsdag maar gebeld en toen kon mijn bestelling pas op de post. Krijg ik dus alleen mijn nabestelling geleverd!
Heel vriendelijk aan de telefoon maar ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Dus ik ben wel benieuwd wie dus voor de Pasen een french lemieux suède dressuur besteld heeft en ook geleverd heeft gekregen.
En vandaag een mail dat helaas het dekje niet meegekomen is vanuit de leverancier. Dus wordt vervolgd...

Lijkt de french rose op de mulberry? Ik vind de kleur op jullie foto's veel feller als op de advertentie foto's.
Laatst bijgewerkt door swatch op 17-04-20 21:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:44

Sandyislief schreef:
Ben echt blij met mijn dekje. Zit qua pasvorm echt super! Nog maar een fotootje spammen. Wil nu graag ook de Hunter Green en Peacock... (waar ben ik aan begonnen :P )

[ [url=m/XzBBqb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi op je schimmel !

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:58

xLiez schreef:
BrittOllie schreef:

Tuurlijk mag dat! Mijn paard was 1 januari jarig, mag ik dan met terugwerkende kracht iets kopen? :')

Dat heb je al gedaan, zussie :')
Alleen dan niet van LeMieux :')

Suky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 21:59

k_m schreef:
Hunter green vandaag getest <3

[ [url=m/w3lSTE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wsKjE7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Vind deze kleur echt prachtig staan op de jouwe <3.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:47

Swatch:
Ik heb de mulberry, als het licht erop schijnt is hij feller/iets lichter van kleur. Terwijl binnen op stal oogt hij dan donkerder.

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:48

swatch schreef:
Nou mijn eerste bestelling bij Hypostore valt nu al tegen. Als op het moment van mijn bestelling nog 4 dekjes van lemieux op voorraad zijn, dan mag ik ervan uitgaan dat als ik een dekje in mijn mandje zet en betaal en de voorraad daarna op 3 staat dat ik dus een leverbaar dekje gekocht heb. Ik bel de dag erna om nog iets toe te voegen aan de bestelling en wordt mij toegezegd dat het dekje en nabestelling die dag op de post gaat. Niks van fout met de bestelling dekje is er niet. Geen mail van verzending gehad en dinsdag maar gebeld en toen kon mijn bestelling pas op de post. Krijg ik dus alleen mijn nabestelling geleverd!
Heel vriendelijk aan de telefoon maar ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Dus ik ben wel benieuwd wie dus voor de Pasen een french lemieux suède dressuur besteld heeft en ook geleverd heeft gekregen.
En vandaag een mail dat helaas het dekje niet meegekomen is vanuit de leverancier. Dus wordt vervolgd...

Lijkt de french rose op de mulberry? Ik vind de kleur op jullie foto's veel feller als op de advertentie foto's.

Hier echt goede ervaringen met hypostore soms duurt het iid wat langer, maar ze laten het altijd wel weten etc. Nu met het Corona gedoe is het misschien ook wel lastiger voor hun om spullen van bepaalde leveranciers in huis te krijgen. Maar het is hier altijd goedgekomen iig!!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 08:21

swatch schreef:

Ik heb 9 april om 07:21 de french rose besteld bij hypostore en 11 april werd het dekje bezorgd!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 08:44

Lottekuhh_x schreef:
Wat betreft Hypostore, ik heb er ook al vaker besteld en ben ook wel heel tevreden. Bij de meesten die ontevreden zijn gaat het over de levertijd. Wanneer iets niet voorradig is staat er vaak een verwachte levertijd bij, echter wordt deze tijd soms alsmaar verlengd als je het besteld hebt. Nu kan Hypostore hier weinig aan doen, maar het is wel erg vervelend. Heb het zelf ook een keer gehad maarja. Ook een keer iets besteld wat achteraf uitverkocht bleek te zijn, heb toen wel direct mijn geld netjes terug gekregen.

Ik heb die ervaring nog niet gehad dat de leertijd steeds verlengd werdt.

Ik heb alleen goede ervaring met hypostore