Ik heb nu nog iedere keer gehad, als ik erop zat dat iemand anders nog aan moest singelen omdat ik er zelf niet bij kan

Maar zal het even de tijd geven wat je zegt, dan ligt mijn zadel waarschijnlijk ook wat beter!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ik zal het wel weer niet snappen want ik zie nergens een vastzet-dingetje
Nu zit er wel een vrij omvangrijk en opdringerig harig rood dingetje half op mijn toetsenbord te spinnen dat het wel weer eens klaar is voor vandaag ja achter die laptop![]()
Tinkerloos schreef:Ze hebben bij Agradi ook boomloze zadelpads.
Alleen in het zwart,inlages erbij,nu voor maar 43 euro!![]()
http://www.agradi.nl/kerbl-zadelpad-voo ... t-full.htm
Kitty_ schreef:Ik heb vandaag de boomloze pads van Engel binnen gekregen.Super mooie en fijne pads. De inlagen zijn ook heel bijzonder. Wanneer je er met 2 vingers in knijpt denk je, is dit het. Totdat je de inlagen tussen 2 platte handen doet ( groter oppervlak) en probeert samen te drukken. Zelfs mijn vriend lukte het niet
![]()
Owja en ook de Freemax Western zadels zijn binnen....![]()
![]()
![]()
![]()
Zal proberen om dit weekend wat foto's te schieten, als het weer mee werkt.
pleiada schreef:Kitty_ schreef:Ik heb vandaag de boomloze pads van Engel binnen gekregen.Super mooie en fijne pads. De inlagen zijn ook heel bijzonder. Wanneer je er met 2 vingers in knijpt denk je, is dit het. Totdat je de inlagen tussen 2 platte handen doet ( groter oppervlak) en probeert samen te drukken. Zelfs mijn vriend lukte het niet
![]()
![]()
![]()
![]()
Je assortiment breidt aardig uit![]()
Vind de freemax Cow er zo op de foto's super mooi uit zien!Is er veel verschil in kwaliteit tussen de buffel en de Cow?
Kitty_ schreef:Ik heb vandaag de boomloze pads van Engel binnen gekregen.Super mooie en fijne pads. De inlagen zijn ook heel bijzonder. Wanneer je er met 2 vingers in knijpt denk je, is dit het. Totdat je de inlagen tussen 2 platte handen doet ( groter oppervlak) en probeert samen te drukken. Zelfs mijn vriend lukte het niet
![]()
![]()
![]()
![]()