Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sussanne schreef:Sussanne schreef:Als ik een foto plaats van hoe de panelen geplaatst zijn op mijn hidalgo, kunnen jullie dan zien of deze recht en goed zitten? Ik heb em zo aangeleverd gekregen, maar heb het gevoel dat ze scheef zitten. Het zadel zit daardoor ook wat scheef. Van welke kant zou ik dan foto's moeten maken?
niemand?
Sussanne schreef:Sussanne schreef:Als ik een foto plaats van hoe de panelen geplaatst zijn op mijn hidalgo, kunnen jullie dan zien of deze recht en goed zitten? Ik heb em zo aangeleverd gekregen, maar heb het gevoel dat ze scheef zitten. Het zadel zit daardoor ook wat scheef. Van welke kant zou ik dan foto's moeten maken?
niemand?
Lous schreef:Heb net even contact opgenomen met een vriendin die ook zadelmaker is.
En een banaansingel helpt dus niet tegen het schuiven van links naar rechts. Alleen tegen het naar voren schuiven.
KimS_1990 schreef:Hoi allemaal! Ben bezig met het zoeken naar een geschikt zadel voor mij en een van mijn paarden een 7 jarige kwpn ruin. Met barebackpad rijden we heerlijk, maar met een zadel heb ik het gevoel dat het ons beperkt.
Zoek dus eigenlijk een zo min mogelijk zadel zadelals je begrijpt wat ik bedoel. Vandaar dat ik uitkwam in dit topic omdat ik aan het kijken was voor een boomloos zadel. Hebben jullie misschien tips? Ik zag de ghost hier voorbij komen misschien dat dat een optie is. Ik hoor graag jullie mening!
DubbelDun schreef:L lijkt goed te passen; de ruglijn wordt mooi gevold. De XL is te breed. Als je die nu gaat gebruiken krijg je juist drukpunten.
Overigens...heb je hem wel op dezelfde plek op de rug gelegd?? De haarlijn lijkt anders nl ??
Pippaa schreef:Haha, ja, tof Pmarena! En áls ze gepikt worden, je herkent ze uit duizenden (miljoenen).
Mijn zadeltassen komen pas morgenPostNL vindt het nodig om ze een dag vertraging te geven
_Nelleke_ schreef:Is dat een barrydale Pmarena?? Met verplaatsbare cantle??