Deze foto stond op de Facebook van HypoStore. Hier lijkt purple white edge en merlot crystal haast dezelfde kleur. Weten jullie of dit ook in het echt zo is?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Jolynne schreef:Als je iets uit de niet nieuwe collectie erbij neemt, dan gaat de korting wel van bij beide dingen af..ofja gisteren toch (even uitgeprobeerd).
Dit inderdaad. Ik testte net met de purple gold en winter rose (niet besteld, even geen budget voor), en dan trekt ie wel 10% van totaalprijs af.
Perryx schreef:Zou dit kunnen of te veel verschil kwa kleur? Bandages zijn van Kramer.
[ [url=m/b2klV3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qDSDkk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Nemen jullie van de Kramer kleding jullie eigen maat of een maatje groter ?
Matheno schreef:Kimley schreef:Nemen jullie van de Kramer kleding jullie eigen maat of een maatje groter ?
Zelfde maat koop ik, alleen de pasvorm is iets anders. Vind het zelf perfect. Heb grote borsten en bijna alle rijjasjes of trainingsshirten zitten dus te straks rond mijn borsten, maar bij Kramer valt het aan de bovenkant iets ruimer ofzo.
friesam schreef:[ [url=m/m1I71I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cvOwZ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GoZ7gu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry mn Dekje ligt op stal maar shirt en jasje binnen. Beide vallen voor ruitersport kleding ruim dus S denk S/M
Ene foto is binnen en andere buiten maar mn gevoel zegt dat het mooi kleurt