Deze foto's zijn van vorige week:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jets schreef:Fabster schreef:Had ik bij mijn hidalgo. Maar kan ook van de pad zijn. De plekken zijn bij die van mij nu weer weg.
Oké en rij je nu met een ander zadel of met dezelfde? Volgens mij worden ze hier alleen maar groter.
BopjeBo schreef:Ik rij ook 2x per week 1,5 uur buiten op een Barrydale en een poosje met een nieuwe Londen gereden om hem alvast soepel te maken voor beleren ander paard. Heb ook last van m'n heupen als ik met jodhpurs en rijsokken rij, maar met rijlaarzen heb ik dat niet. In mijn geval geven m'n laarzen veel meer steun/grip zodat ik veel beter mee kan bewegen met bijv lichtrijden, dat was voor mij het grote verschil. Misschien een tip?
[***] schreef:Dat ziet er niet slecht uit inderdaadWeet je wat de onderzijde juist is van materiaal? Want dat zie ik niet meteen staan (wel een foto en het is inderdaad geen wol
).. En zouden barefoot-inlages erin passen?
Dyonne schreef:[***] schreef:Dat ziet er niet slecht uit inderdaadWeet je wat de onderzijde juist is van materiaal? Want dat zie ik niet meteen staan (wel een foto en het is inderdaad geen wol
).. En zouden barefoot-inlages erin passen?
Sorry, beetje laat. Is een gladde onderzijde, ik weet niet precies wat het is. Maar ondanks hele ronde pony blijft het goed liggen.
Barefoot inlagen passen denk wel, kan het eventueel voor je proberen.
Ik heb wel maat 2 Barefoot.
Nelleke, dat hoor je veel bij Barefoot. Maar mijn ervaringen met Ghost zijn idd dat je veel smaller zit.
Hier nog een foto van onderkant en bovenzijde pad.
[ [url=m/KTjmLM.jpg]Afbeelding[/url] ]
viola schreef:Nelleke daar heb je wel een punt wat mij soms ook een beetje stoort. Ik krijg door al die vernieuwingen soms een beetje het idee dat het zadel wat ik 2 jaar geleden nieuw voor een flink bedrag gekocht heb lang niet goed genoeg was. Ondanks dat ik heel tevreden ben met mijn ghost voel ik me dan soms een beetje proefkonijn.
Dionne bedank voor die foto van de onderkant van de manmat pad. Ik twijfel al een tijd om die te kopen. Ziet er fijn uit.
_Nelleke_ schreef:Ik vind het concept van Ghost nog niet erg stabiel. Ik houd meer van een merk die want continuïteit bied ipv elke keer opnieuw het wiel uit probeert te vinden. Een zadel wat 2/3 jaar geleden op de markt is gekomen heeft nu alweer kussens die niet goed genoeg meer zijn terwijl ze toen wel als zodanig werden verkocht. Daarbij vind ik persoonlijk dat het merk Ghost wel wat meer focus mag hebben op het verbeteren van 1 basislijn dan zo ontzettend veel verschillende modellen op de markt probeert te zetten.
Anyway, ik heb (nog) te weinig vertrouwen in Ghost om dat een goede kans te geven dus ik houd het liever even bij Barefoot. No offence, er zijn heel veel mensen blij met Ghost maar voor mij gewoon nog even niet.
Pmarena, sloeg dat laatste stukje ook op mij want dan weet ik even niet wat je bedoelt.