[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:46

Teteltee, ik zou eigenlijk eerst graag foto's zien. Ik vind zo weinig terug.
Wat zijn de opties kwa zit ect? Kleur leer?

Nog een vraagje een vriendin van mij staat op het punt een kleine ronde b pony te kopen. Die zal dienen als therapie pony en kinderpony. Die zal dus ook een zadeltje nodig hebben. Ze zou liefst ook een boomloos zadeltje ervoor voorzien. Nu het is echt een pony die maar heel sporadisch gereden zal worden, dus niet te duur lijkt me wel handig. Iemand een idee?

pmarena

Re: [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:52

Pony Fellsatteltje misschien...? :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:56

Facebook pagina ook gevonden... Persoonlijk vind ik nieuwsbrief wel fijn, omdat door de hoeveelheid pagina's op Facebook nog weleens updates mis ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:01

De nieuwsbrief was / is echt een drama om te maken, vooral het verzenden ging vaak mis.

Adressen van mensen die aangemeld zijn moet ik op een heel omslachtige manier er uit extraheren en dan bewerken / verwerken zodat ze bruikbaar zijn om te mailen....het werkt allemaal voor geen meter :=

Vandaar dat ik ook zelden nieuwsbrieven verstuur. Zo met Facebook kan ik tenminste nog even snel een nieuwtje plaatsen :)

Vers van de naald ook zeg maar *\o/*

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:04

pmarena schreef:

Hihi :o? Wat is dat? Even letterlijk op Google gepasted, maar zag niet echt iets zinnig terugkomen :-)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:06

ChocooPrins schreef:
pmarena schreef:

Hihi :o? Wat is dat? Even letterlijk op Google gepasted, maar zag niet echt iets zinnig terugkomen :-)

fellsattel pony, daar kun je wel wat mee vinden ;)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:08

Pmarena, wat tof! Ik moest inderdaad ook Barefoot Nederland typen voordat ik er kwam. Op de een of andere manier mistte ik regelmatig een (Nederlandse) Facebook pagina van Barefoot, dus ik ben helemaal blij!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:17

Ja zo af en toe informeerde er wel iemand naar, maar ik had altijd zoiets van kijk gewoon op de site als je wat wil weten :P

Wilde veel vaker een nieuwsbrief versturen maar omdat dat zo'n ontzettend gedoe is dat zo vreselijk veel tijd en moeite kost.....pfffft!

Dit is dan toch echt wel beter :)

Ik heb alleen wel reacties uitgeschakeld geloof ik, zie het echt niet zitten dat mensen allerlei vragen gaan stellen daar, daarvoor kunnen ze veel beter mailen :)

Maar wel jammer om dan ook geen reacties te krijgen van hoe mensen over een nieuw artikel denken, dus misschien dat ik ze dan toch aan zet.... beetje een dilemma nog :P

Of zou je als bezoeker wel nog een reactie kunnen plaatsen op de berichten die ik plaats...?
Maar dan alleen niet zelf een heel nieuw onderwerp / bericht posten...?

Ik snap het nog niet helemaal :P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:25

Het is zeker lastig als je veel berichten overal hebt. Ik krijg via Facebook wel eens prive berichten, maar stuur ze dan altijd door naar de mail. Ik merk als ik op Whatsapp, bokt, facebook en mail van alles heb staan dat ik dingen vergeet of over het hoofd zie. Ik vraag daarom altijd of klanten willen mailen.

Ik heb de reacties wel aan staan, soms worden mensen er in getagd, wat fijn is, of mensen kunnen inderdaad hun mening geven.
Het is wel zo dat daar wel eens vragen gesteld worden, daar reageer ik ook gewoon op. Zijn vaak vragen die andere klanten ook kunnen hebben en vaak kijken andere klanten daar ook op.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:34

Leuk, een barefoot facebook pagina, zometeen even kijken :D
Kwijl nog steeds zo af en toe bij het schapen-vacht zadel op de site, maar ben tevreden met mijn london, en heb geen geldboompje in de tuin, dus hou het bij plaatjes kijken :P
Ik vroeg me wel af of je die ring van de singel niet heel erg onder je knie voelt zitten, snap je welke ring ik bedoel?

Gister wel samen met mijn moeder een nieuw Cedar hoofdstel besteld, vorige was kapot gegaan, en we blijven het een super hoofdstel vinden. Meteen de barefoot tasjes aan riem erbij besteld, leek mijn moeder handig om snoepjes enz. in te doen :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 16:03

Ring...? Echt NOOIT iemand over gehoord in ieder geval, dat er iets storend aanvoelt in het Fellsattel :)

Ik vind zelf het grote nadeel ervan dat schapenwol toch wel snel slijtage laat zien....

Oeps ik zie je bestelling!
Ben er bijna aan toe om de bestellingen te verwerken hoor, wilde eerst even dat Facebook gedoe af hebben en daarvoor moet ik dan ook weer het 1 en ander aanpassen op de website enzo...nu maak ik het eerst eens af voordat ik weer in de bestellingen duik Y;(

BZ: ja dat bedoel ik :j

Op een gegeven moment staat overal wat...krijg je gezeur dat je niet (snel genoeg) reageert enzo...zie het al helemaal voor me :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 16:12

Mwah, dat valt wel mee toch? Ik reageer ook weleens op de posts van Buitenzinnig, maar meer in de bevestigende vorm, niet als vraag.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 16:26

Reacties op wat ik ga plaatsen vind ik ook super leuk! :j

Maar als mensen via Facebook dingen gaan vragen als advies voor een zadel voor hun 5-jarige Fries...dat soort algemeen gedoe kan beter via de mail persoonlijk natuurlijk :)

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 16:48

pmarena schreef:
Achgos, balen zeg... hopelijk kun je wel terugkijken op hele leuke herinneringen, en vindt je snel een koper voor je spullen, heel veel sterkte met het gemis! :(:)

Mooie rustige kleurtjes pads inderdaad Kitty!

Fijn Pien +:)+ Heb je het nu echt voor elkaar denk je of kan het toch nog beter door wat verder inrijden of een kleine aanpassing...? :)

Pfoei ik ben bezig met een Facebook pagina, maar ben benieuwd of iemand hem kan vinden...?
Willen jullie even kijken misschien...? Barefoot Nederland :)

Ik heb een vps-loos zadel gekocht(tweedehands) en met deze inlages loopt ze beter dan ooit dus ik denk niet dat het qua zadel nog beter kan :)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:25

pmarena schreef:
Senks allemaal +:)+

Dan ga ik er gewoon vanuit dat het zo goed te zien is allemaal en dat mensen op die like-knop kunnen klikken om op de hoogte te blijven.... en ben ik van dat gepruts met die nieuwsbrieven af *\o/*

Welkom in de 21e eeuw :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:31

Zo, meteen maar een aanbiedinkje op FB gezet :P

Opslag zit echt tot de nok toe vol hier.... nu eerst flink opruimen en bestellingen in orde maken :j

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:48

Oh, zie dat ik niet duidelijk ben geweest, bedoel de arizona FUR, het lijkt alsof de ring waar de singelriemen aan vastzitten in de buurt van je knie zit

Wel leuk hoor, die facebook pagina!
Je zou eventueel ergens duidelijk neer kunnen zetten dat je advies graag persoonlijk via website/mail geeft en dat de facebook pagina voor leuke nieuwtjes en acties is?

Vind het altijd zo jammer dat er mensen zijn die facebook gebruiken om hun negatieve mening te verkondigen over van alles op bedrijfspagina's, maar Barefoot heeft zoveel gelukkige en tevrede klanten dat die mieperds vast in het niet vallen bij alle positieve berichtjes :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:51

O zo! Ik dacht al :P

Ik heb het specifiek gevraagd aan de meiden, maar die zeiden er geen last van te hebben :)

De volwassen versie is er nog niet maar dat heeft zo lang geduurd voordat die eindelijk in productie ging, dat ik toch mag hopen dat daar geen voor de hand liggende onzin bij zal spelen zoals last hebben van die singelstoten :=

De ring zelf zit al jaren op die plek aan de gewone Arizona dus dat is wel duidelijk dat dat geen probleem is verder :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 17:53

Oh, ja ik zou ergens goed zichtbaar willen zetten dat men voor aparte vragen die geen betrekking hebben op de geplaatste berichtjes, gewoon het beste even kan mailen.

Maarja hoe je dat dan weer doet op een plek waar het ook goeed zichtbaar bovenon blijft staan :P

Hopelijk is die blauwe contact-button bovenin duidelijk genoeg, daarmee kom je als het goed is gewoon uit op de website en daar zie je dan wel de contact-gegevens :)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:02

Als het goed is heb je bij een bedrijven pagina de mogelijkheid een berichtje vast te zetten.

Als je een berichtje typt dan heb je rechtsboven in de hoek een dingetje waar je op kan klikken en het berichtje vast kan zetten volgens mijn man :P (heb er zelf geen verstand van)

Ja, dat is natuurlijk zo, bij de Arizona zit die ring op dezelfde plek.

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:10

Klopt - je kunt een bericht (bijvoorbeeld met instructies) vast zetten aan de bovenkant.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:14

Marocje schreef:
Mwah, dat valt wel mee toch? Ik reageer ook weleens op de posts van Buitenzinnig, maar meer in de bevestigende vorm, niet als vraag.

Precies, dat zijn fijne dingen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:18

Ik zal het wel weer niet snappen want ik zie nergens een vastzet-dingetje :=

Nu zit er wel een vrij omvangrijk en opdringerig harig rood dingetje half op mijn toetsenbord te spinnen dat het wel weer eens klaar is voor vandaag ja achter die laptop :\

:P

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:20

Rijd er hier trouwens iemand met de FRA supersingel?
Ik heb dus een nieuwe justadjust, nog niet zo vaak op gereden.. maar ik moet wel degelijk nasingelen bij mijn zadel. Of kan dat eraan liggen dat het zadel nog nieuw is er echt bovenop ligt?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:23

Op zich zou het met een geheel elastische singel zoals die van FRA wel goed stabiel moeten liggen hoor :j

Een nog vrij nieuw zadel moet nog een beetje inklinken zeg maar, dat moet lekker in gaan zakken door uurtjes in het zadel te maken.

Vaak ligt het meteen stevig, maar regelmatig is het de eerste ritten toch nog een wat vierkant en hoog boven het paard liggend geval... dat na een poosje inrijden echt 100x lekkerder zit en er veel meer close-contact en daardoor steviger op ligt :j