Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
christel0908 schreef:[ Afbeelding ]
Welke kleuren ruffle dekjes zijn er eigenlijk allemaal ? Ik verzamel dekjes met het vorige logo.
Ik heb de ruffle in white, sunlight, seed green, whine, midnight en forrest green. Welke kleuren zijn er nog ?
HopeDreamer schreef:christel0908 schreef:[ Afbeelding ]
Welke kleuren ruffle dekjes zijn er eigenlijk allemaal ? Ik verzamel dekjes met het vorige logo.
Ik heb de ruffle in white, sunlight, seed green, whine, midnight en forrest green. Welke kleuren zijn er nog ?
Magenta, Petrol, Creme de la Creme en Sand? Alhoewel de eerste twee volgens mij met het nieuwe logo zijn.
En ik heb een PS Minimal Grey van Vinted gekocht ter vervanging van de Dark Violet
christel0908 schreef:HopeDreamer schreef:[quote="christel0908"
[ Afbeelding ]
Magenta, Petrol, Creme de la Creme en Sand? Alhoewel de eerste twee volgens mij met het nieuwe logo zijn.
Texas, de dark violet was te grijs, maar je koopt er een grijze voor terug.
Vind ze beide wel mooi, denk dat de dark violet mooier uitkomt buiten in het zonnetje

hopelijk snel weer beter weer, dat ik ze ook weer kan gebruiken

Zo blij mee! Stal_Fiore schreef:Prachtig Texas!
Heeft iemand van jullie ervaring met de sportive/performance dekjes van ES.
Geeft dit bovenkant echt meer grip?
Oretha schreef:Stal_Fiore schreef:Prachtig Texas!
Heeft iemand van jullie ervaring met de sportive/performance dekjes van ES.
Geeft dit bovenkant echt meer grip?
Ja die geeft zeker meer grip. Ik heb de sportive Dark Venice omdat mijn dekjes soms schuiven, zadel ligt gewoon goed. Er zit echt anti slip op de bovenkant en het dekje gaat nergens meer heen. Als ik m'n zadel erop leg en ik wil nog wat schuiven gaat het al lastig vanwege de grip
Texas02 schreef:Je kunt ook gewoon zo eentje tussen dekje en zadel leggen, het verandert de ligging van je zadel niet, zorgt voor een nog betere drukverdeling en voor anti-slip:
https://hypostore.nl/br-therapeutic-soft-gel-pad.html