Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daatje schreef:Over bizarre prijzen gesproken. Ik wilde heel graag de cranberry nog en kon de hele set oortjes, bandages en dekje tegen winkelprijs vinden. Nieuw met kaartjes. Oortjes en bandages gebruik ik niet dus te koop gezet. Mijn pb ontplofte en binnen een uur tijd verkocht voor 200 euro!! Bizar wat mensen betalen voor sommige items. Erg blij mee eant ik heb nu het dekje nieuw dus voor niets en geld toe
Marieke1495 schreef:Daatje schreef:Over bizarre prijzen gesproken. Ik wilde heel graag de cranberry nog en kon de hele set oortjes, bandages en dekje tegen winkelprijs vinden. Nieuw met kaartjes. Oortjes en bandages gebruik ik niet dus te koop gezet. Mijn pb ontplofte en binnen een uur tijd verkocht voor 200 euro!! Bizar wat mensen betalen voor sommige items. Erg blij mee eant ik heb nu het dekje nieuw dus voor niets en geld toe
Zo jeetje wat fijn haha. Zo had ik mijn crystal Grey gekocht voor 75 maar vond hem toch niet zo mooi staan. Aantal keer gebruikt en nog verkocht voor 80.
Stal_Fiore schreef:Wauw, beste prijzen…
Zie steeds meer mensen die volgens mij dekjes inkopen en dan even laten liggen en vervolgens voor bizarre prijzen aanbieden.
[ [url=m/lvSv5W.jpg]Afbeelding[/url] ]