romyloverrr schreef:Misschien een massimo met franse kussens?
Of de barefoot ad just?
Massimo is een boomzadel. Als ik een boomzadel zou willen heb ik weer wat andere eisen en zou ik nooit bij massimo uitkomen. 
De barefoot adjust, tsja, ik wil liever een lederen model eerlijk gezegd, en ik pas eigenlijk gewoon in een maat 1, dus dat is het probleem niet.
pmarena schreef:Laat het nu net een London zijn die ik daarvan binnenkort verwacht in maat 1, verstelbaar naar maat 2

En een maat 0 naar maat 1??
Buitenzinnig schreef:En een Ghost?
Wat is het voordeel van een Ghost t.o.v. andere boomloze zadels? Ik dacht dat ik Ghost destijds heb laten vallen als optie i.v.m. de lengte en i.v.m. de kopplaten. :/
Roelke_ schreef:Omdat je het over de Madrid had; is een startrekk espaniola niet wat? Die zijn ook kort en kun je ook met verschillende maten kussens bestellen.
Mijn ervaring door de jaren heen is eigenlijk dat ik 'zo min mogelijk zadel' het meeste succes is. Westernzadels en spaanse zadels vind ik prachtig, echt, maar ik heb me eigenlijk een beetje neergelegd bij het feit dat dat voor ons gewoon niks gaat worden.
Ik wil overigens wel zweetbladen voor mezelf, maar alles met skirts, vierkante zweetbladen etc wil ik liever niet.
Pluche_pluus, wat een mooi zadel. Ziet er zo veel beter uit dan de foto's op de website.