Texas02 schreef:
Nice!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Heeft iemand nog foto's van de Morning Sky op paard? Ik ben best benieuwd. Is het dezelfde kleur als de ES Ice Blue? Het gaat bij mij tussen de ES Steel Blue en de Equito Morning Sky, of een dekje uit de nieuwe collectie van Kramer..
Texas02 schreef:Ik was ook echte ES fan, maar intussen ook Equito fan en Dotibel fanZo mooi, de Pool Party! En ook de Cinnamon heb ik altijd al mooi gevonden maar ik weet het echt niet op donkerbruin. Op de schimmel staat hij echt prachtig! De Peppermint op een schimmel weet ik ook niet, de kleur is wel veel mooier dan op de foto's. Ik denk dat het best zou staan. Maar op een schimmel vind ik donkerdere kleuren wel heel mooi. Hieronder is een foto van eerder met de echte kleur erop (hij staat wel een beetje ongelukkig
):
[ [url=m/rEkUsB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Figo88 schreef:Texas02 schreef:Ik was ook echte ES fan, maar intussen ook Equito fan en Dotibel fanZo mooi, de Pool Party! En ook de Cinnamon heb ik altijd al mooi gevonden maar ik weet het echt niet op donkerbruin. Op de schimmel staat hij echt prachtig! De Peppermint op een schimmel weet ik ook niet, de kleur is wel veel mooier dan op de foto's. Ik denk dat het best zou staan. Maar op een schimmel vind ik donkerdere kleuren wel heel mooi. Hieronder is een foto van eerder met de echte kleur erop (hij staat wel een beetje ongelukkig
):
[ [url=m/rEkUsB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas, is dit de echte kleur van de Peppermint? Want op de productfoto ziet hij er zo anders uit (veel donkerder ook) en daarop vind ik hem niet mooi, maar op jouw foto wel.
Doordat de levertijd zolang is bij Hypostore ben ik nog eens kritisch aan het kijken of ik echt allevier de dekjes wilDe Morning Sky valt toch al af, ik hou gewoon niet zo van lichtblauw. De Champagne Plum en de Frosty Mint komen er sowieso, maar over de Peppermint twijfel ik dus nog.
Edit: even jouw en de productfoto toegevoegd.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]