Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lailapri schreef:Wat maakt dat nu uit en wat heeft dat te maken met een passend zadel op korte rug?
Flippeke schreef:Voordat ik een barrydale kocht heb ik hier op bokt de meningen erover gelezen. Het leek mij wel wat en op goed geluk heb ik een tweedehandse gekocht zonder te testen met het idee : als hij niet past of niet lekker zit verkoop ik hem gewoon weer. Dat leek mij minder gedoe dan een testzadel aanvragen waar je vaak nog enige tijd op moet wachten en waar ook kosten aan vast hangen (beetje ongeduldig misschien?). Maar goed, voorheen was ik enkel een lezer op bokt, maar nu heb ik speciaal een account aan gemaakt om iedereen te laten weten hoe fantastisch ik de barrydale vind. En vooral mijn paard gaat er veel beter van ontspannen en ruimer lopen dan met mijn boomzadel. Ik ben dus super blij met mijn barrydale! Ik had nog nooit op een barefoot gezeten en had ook wat schrik van het brede zitten wat je wel eens hoort vertellen, maar dat vind ik gelukkig reuze meevallen. Wel even wennen, maar het is best OK vind ik.