knollentuin schreef:ik geloof nooit dat het de bedoeling is dat je een wow superstrak aansingeld
en toch moet ik bij Luna echt megastrak aansingelen, beest is zo rondgeribd dat ik wel moet, anders kiep ik gelijk naar de zijkant met zadel en al.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonnie schreef:knollentuin schreef:ik geloof nooit dat het de bedoeling is dat je een wow superstrak aansingeld
en toch moet ik bij Luna echt megastrak aansingelen, beest is zo rondgeribd dat ik wel moet, anders kiep ik gelijk naar de zijkant met zadel en al.....
Aimee schreef:knollentuin schreef:ja ,valt onder de service bij aankoop van een nieuw zadel ja, maar ze komen van schwung dus rustig 3x meer dn 2 uur langs,laten een sleesche komen ,passen en persen m af en verkopen je vervolgens niks omdat ze r niet achetr staan ,en rekenen je niks...,nou jij weer
![]()
Ik ben er niet op uit om de servicekwaliteit van Schwung te ondermijnen hoorIk vind ze ook top!
Het enige wat ik wilde toevoegen, is dat er nog een Wow-zadelpasser is die ook enorme service verleent.
Jij hebt het over 2 uur, ik heb de zadelpasser altijd zo'n 4 tot 5 uur op bezoek
Bij Schwung ben ik trouwens ook eens 4 uur zoet geweest, misschien ligt het aan mijn paard
knollentuin schreef:denk ik ook pantarei, want wat jij heel belangrijk vind kan ik misschien wel onbelangrijk vinden.
steinstein schreef:Even een vraag. Kraakt jullie wow ook als je erop zit en rijdt?
Aimee schreef:knollentuin schreef:denk ik ook pantarei, want wat jij heel belangrijk vind kan ik misschien wel onbelangrijk vinden.
Je gaat mij echter niet wijs maken dat er ook maar één paardeneigenaar is die service niet belangrijk vindt.
En juist op dat punt schort er nogal wat aan bij veel zadelpassers, waardoor veel mensen afgescheept worden met een niet passende Wow en/of wijsgemaakt wordt dat het zadel echt passend is, ookal kan een leek zien dat het paard er niet onder wil/kan lopen.
Maris schreef:Zadel ligt nu gewoon stabiel bij mijn paard, maar dat kan ook amper anders natuurlijk, de kussens omklemmen de schoft helemaal dus zadel kan nergens heen. Dekjes schuiven wel.
Mijn paard loopt ook wat minder ruim als vroeger. Maar komt dat door het zadel ?????
en ik krijg hem al jaren niet meer goed voorwaarts in de rijbak in draf, alleen dacht ik altijd dat dat aan mij lag. Buiten is hij wel voorwaarts. maar als ik nu na ga denken is dat probleem er sinds ik met een wow rijd ( nu een jaar of 4 ).