Ik belde gisterochtend, maar hij nam niet op.
Dus een sms gestuurd.. Maaaarrr nog niets gehoord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TaeBo schreef:Ik heb gister een zadel laten aanmeten door Arno. Het wordt een zadel in de kleur havanna dark brown. De zitting en wrongen worden van kalfsleer en het zweetblad en rokje van buffelleer, daar zit je lekker stevig in. Er worden ook extra stiknaden in het rokje verwerkt om het geheel er chiquer uit te laten zien.
Kan niet wachten tot ie er is!
dropje_90 schreef:TaeBo schreef:Ik heb gister een zadel laten aanmeten door Arno. Het wordt een zadel in de kleur havanna dark brown. De zitting en wrongen worden van kalfsleer en het zweetblad en rokje van buffelleer, daar zit je lekker stevig in. Er worden ook extra stiknaden in het rokje verwerkt om het geheel er chiquer uit te laten zien.
Kan niet wachten tot ie er is!
Ben ook wel benieuwd hoeveel jij in totaal kwijt was (mag per pb)
Zit er namelijk ook sterk over te twijfelen, had arno al gemaild maar als antwoord kreeg ik dat ik beter kon bellen..
Maar eerst komt morgen mr ed langs dus eerst dat maar afwachten..
Word er wel een beetje moe van heb pas een gloednieuw zadel en ligt nu al niet meer lkkr
_Lenie_ schreef:ik zou graag het eind resultaat willen zien van je zadel
En zou de vraagprijs ook wel willen ontvangen
Katyatje schreef:dropje_90 schreef:
Ben ook wel benieuwd hoeveel jij in totaal kwijt was (mag per pb)
Zit er namelijk ook sterk over te twijfelen, had arno al gemaild maar als antwoord kreeg ik dat ik beter kon bellen..
Maar eerst komt morgen mr ed langs dus eerst dat maar afwachten..
Word er wel een beetje moe van heb pas een gloednieuw zadel en ligt nu al niet meer lkkr
Ik heb net hetzelfde.
Heb nieuw (eigenlijk tweedehands) zadel van in de zomer. Ligt nu ook al niet goed meer. En op die manier gaat de prijs van mijn zadels alsmaar de hoogte in. Begonnen met Wintec, nu een Kieffer en als ik voor een zadel van Arno ga nog een klasse duurder. Heb dus ook al lang getwijfeld, uiteindelijk vorige week gemaild en kreeg ook de boodschap dat ik moest bellen.
En ik hou helemaal niet van bellen.Moet eerst nog eens al mijn vragen opschrijven voor ik de telefoon oppak!
fauve1989 schreef:Ik heb ook een zadel gekocht van arno brandt
wat heb ik hier een spijt van...
mijn paard kampt het laatste jaar steeds met problemen/blessures die klein begonnen met verlies van de schwung, doordat ze de appuyementen niet meer lekker doorliep ed en momenteel wou ze niet eens meer voorwaarts lopen onder het zadel. Ik ben haar het laatste halfjaar alleen nog maar aan het stretchen geweest om haar niet te veel te belasten, omdat we de oorzaak niet konden vinden. We hebben haar binnenste buiten gekeerd bij de dierenarts, rustperiode geprobeert, volledig rontgenologisch onderzocht, de fysio erbij gehad, maar het zadel was het laatste waar we naar hebben gekeken omdat deze een jaar geleden net nieuw was aangemeten, en het volgens hem perfect lag.
Nu zijn we uiteindelijk toch bij een andere zadelmaker geweest, omdat arno brandt nergens op reageert en van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen, en blijkt dat dit zadel nooit op mijn paard heeft kunnen passen!!
Het is voor deze zadelmakers een raadsel hoe een paard met deze bouw dit zadel op zijn rug heeft verdragen en het is overduidelijk dat haar rugspieren flink hebben geleden onder het zadel. Dit is sluipend te werk gegaan en ik vind het gewoon doodzonde. Dat ik hier niet eerder aan gedacht had, maarja je denkt op iemand zijn "kundigheid" te kunnen vertrouwen.
Deze knakker komt in ieder geval niet meer bij mijn paard in de buurt. Ik rij nu met een ander zadel, longeer veel en rij zelfs zonder zadel en mijn paardje knapt weer helemaal op, gelukkig.