het is echt een gaaf kleurtje Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het is echt een gaaf kleurtje
Goed valentijnscadeau van je man
Texas02 schreef:Dank je! Ik vind ze leukAch, en helemaal fout is het niet, mijn Draver kan ook telgang (alleen ik niet dus ik herstel hem dan direct weer naar de draf
), dus ergens wel toepassselijk
Dais_ schreef:Texas02 schreef:Ik wilde hem ook nog wel, de Matt Harnacke. Maar ik betaal er ook geen 100 euro of nog meer voor hoor!
Je bent niet de enige die weer iets gekocht heeft, Mrs Ros heeft dat mooie groene velvet dekje in de aanbieding voor maar €25 en ik heb er gisterochtend twee besteld (ook eentje voor een vriendin)Hij kwam vandaag al binnen, en hij is zó mooi.. Misschien mag de Amazonite nu weg, maar ik moet nog vergelijken om dat zeker te weten.
N.a.v. dit bericht zei ik tegen mijn man dat ik dit topic beter kon ontvolgen. Dit topic kost me namelijk geld en ik liet hem het dekje zien van 25 euro. Vanochtend zegt hij; ik heb een valentijn cadeautje voor je! Komt hij af met het dekje. Zo lief!
Snel ff op de valk gegooid, dat was de enige die een beetje schoon was.
Ze moet er nog wel een beetje ingroeien![]()
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Heeft iemand misschien een foto van de ES Lavender in zonlicht? Is hij echt wel duidelijk lila of meer al die roze toon? Als ik hem op google zoek is hij soms mooi lila, soms bijna roze. En heeft iemand toevallig een vergelijking met de Lavender en de Modern Dark Violet?
Dankzij Maartje haar foto van twee pagina's geleden heb ik wel echt de Modern Dark Violet in mijn hoofd
Die is daar echt prachtig!
(na heel lang piekeren eerst hahaha) 

christel0908 schreef:[ Afbeelding ]
Welke kleuren ruffle dekjes zijn er eigenlijk allemaal ? Ik verzamel dekjes met het vorige logo.
Ik heb de ruffle in white, sunlight, seed green, whine, midnight en forrest green. Welke kleuren zijn er nog ?
Ja, per ongeluk twee besteld. Maar je kunt ze toch niet alleen laten reizen?

ik heb een zwak voor groen, staat op al mijn paarden mooi.