Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roelke_ schreef:Ik heb toch besloten het ghost zadel af te nemen wat voor mij besteld is met een foutje.. gister persoonlijk afgeleverd door Suzanne, wat een service hèhet is een standaard maat, ik hou wel van een beetje ruimte, maar met verkorte zweetbladen voor mijn korte pootjes. Dit is echt heel mooi gedaan. En het Julia leer..
de nieuwe, stevige kussens voelen ook heel fijn. Ik moet zelf nog even wachten met proberen, eerst bevallen, maar binnenkort wel even een foto op mijn haf.
[ [url=m/m788Sq.jpg]Afbeelding[/url] ]
J0anieke schreef:Ik begin steeds verliefder te worden op het Ghost zadel!Zweetplekken zijn nog steeds een beetje afwijkend tussen links en rechts, maar het wordt wel steeds minder heb ik het idee. Na de testweek laat ik een osteopaat of fysio langskomen om even haar rug na te kijken. Beugels ook weer terug naar de voorste ophanging gedaan en een half gat korter, m'n houding is nu ook een stuk beter. Begin ook te merken dat mijn balans beter wordt in boomloos en paardje liep ook echt veel beter dan normaal!
J0anieke schreef:Daar zat ik inderdaad ook aan te denken! Maar dat klopt dus wel, dat voorvormen. Ik zit nu enorm te twijfelen over de kleuren die ik dan graag zou willen... Ben zo bang dat bruin lelijk gaat staan op haar, maar vind zwart ook weer zo saai...Ben wel van de gekke rijbroeken (klik), dus ik moet het in ieder geval niet te bont maken...
pien2010 schreef:Ik heb een tijdje terug besloten om mijn bf arizona te verkopen en een ghost terug te kopen. Helaas, toen ik een testzadel aan wou vragen besloot pony ineens kreupel te wordennu mag ik eindelijk weer rijden, maar alleen nog stappen. Dit gaat helaas nog wel een tijd duren... Wat vinden jullie? Kan je een zadel testen in alleen stap? Het gaat mij voornamelijk of ik er in kan zitten(rugproblemen).