Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Noukie schreef:Ik zag net bij EJ de proshell brushing boots. Vond die er interessant uit zien, maar helaas niet in de juiste maat/kleur en ook niet te bestellenHeeft iemand ze hier al?
Ipv de gewone mesh brushing boots, die mogen na 2 jaar goed gebruik wel vervangen worden
Rena, zeker verschillend genoeg! Lekker beide houden
Fangio schreef:Een vriendin van mij heeft de peacock en ik vond hem echt tegenvallen. In fel zonlicht is het net de benneton blueEn die heb ik al, dus voor mij geen peacock (terwijl ik het op de productfoto's een prachtige kleur vind)
Myour schreef:Ik vind 't lastig bepalen welke kleur de peacock nou is, online staan er foto's van een groenige tint tot meer blauw. Is ie nou meer groen of blauw?
Met de donkerbruine van hierboven zou ik voor champagne gaan
Saaams schreef:Myour schreef:Ik vind 't lastig bepalen welke kleur de peacock nou is, online staan er foto's van een groenige tint tot meer blauw. Is ie nou meer groen of blauw?
Peacock
Ik vind het een groen tint.
[ [url=m/R2j0CQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g4SBhx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fangio schreef:Dit is ook de peacock, ik vind hem daar heel blauw (irl nog erger dan op de foto)
[ [url=m/Jh0liD.png]Afbeelding[/url] ]
(een geknipt uit een foto omdat het niet mijn paard/dekje is)
Saaams schreef:Myour schreef:Ik vind 't lastig bepalen welke kleur de peacock nou is, online staan er foto's van een groenige tint tot meer blauw. Is ie nou meer groen of blauw?
Peacock
Ik vind het een groen tint.
[ [url=m/R2j0CQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g4SBhx.jpg]Afbeelding[/url] ]
SBravour schreef:Ik ben ook niet zo zot op mijn Peacock. De fresh rose of de champagne zou ik wel graag willen, eens kijken of ruilen met iemand mogelijk is