Ik ben erg benieuwd naar een foto inderdaad!
Ik hoop nog steeds dat het wat wordt met Hidalgo, maar mocht dat niet het geval zijn lijkt me dit voor ons ook zeker het proberen waard!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
TinePine schreef:Bedankt voor de foto buitenzinning! Is bij de barokke modellen dezelfde ophanging gebruikt?
Het zweetbad mee omhoog bij het opstijgen is bij de chezz Iberico in mijn geval. Die lijkt het meest denk ik op de Valencia 1 maar die kan ik nergens meer vinden....Het is geen glad leer maar van dat geruwde. Daar komt het denk ik door. Bij de chezz
SuperLiesje schreef:Ok! Dan zal ze ook wel bij mij willen komen, paardlief staat in Friesland![]()
Ik ben erg benieuwd naar een foto inderdaad!
Ik hoop nog steeds dat het wat wordt met Hidalgo, maar mocht dat niet het geval zijn lijkt me dit voor ons ook zeker het proberen waard!
Buitenzinnig schreef:TinePine schreef:Bedankt voor de foto buitenzinning! Is bij de barokke modellen dezelfde ophanging gebruikt?
Het zweetbad mee omhoog bij het opstijgen is bij de chezz Iberico in mijn geval. Die lijkt het meest denk ik op de Valencia 1 maar die kan ik nergens meer vinden....Het is geen glad leer maar van dat geruwde. Daar komt het denk ik door. Bij de chezz
Graag gedaan. Bij barokke modellen is dezelfde ophanging gebruikt. Ik moet trouwens heel eerlijk zeggen dat ik het ook wel eens gehad heb met opstappen, bij de Valencia. Ik dacht even dat je een dressuurmodel had, maar volgens mij heeft Chezz helemaal geen dressuurmodellen (suf van mij).
Probeer goed op te letten met opstappen, omdat de beugelriemen onder het zweetblad door lopen blijf je op één of andere manier wel eens een soort van hangen met je laars aan het zweetblad.
Pluche_pluus, mooi zadel! En gefeliciteerd met je aankoop!
TinePine schreef:Dank je. Ik draag alleen nooit laarzen. Gewoon een jodphurbroek of een rij-spijkerbroek. En soms ook een gewone rijbroek en dan zonder laarzen of chaps. Knap vervelend. Ik ga aan een kennis die zelf tuig maakt en zadels repareert vragen of ze er klittenband aan kan naaien wat dan plakt tegen de klittenband kant waar normaliter wrongen op kunnen. Misschien dat dat helpt. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
_Nelleke_ schreef:We hebben al getest: trekker pro endurance, barefoot cheyenne, barefoot missoula nut. Deze vallen dus af. M'n voorkeur gaat uit naar een barrydale, dus die kan ik natuurlijk een keer testen. Ik zie ze alleen nergens, worden ze weinig gekocht? Of is iedereen zo tevreden dat er nooit eentje 2e hands wordt aangeboden?
Andere suggesties zijn ook welkom