Nu wil ik hem ook voor mijn IJslander maar ben anti witte bies

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissJeanny schreef:Ik had ze even bij elkaar geplakt om te zien of er verschil in zit. Ik heb de wine van ps vandaar dat die er tussen zit. Vind ze zo mooi die nieuwe kleuren, en ze zijn toch niet precies hetzelfde als de wine en de rose breeze dus het mag van mezelf
![]()
[ [url=m/pWYeEi.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Jenara, matchy dressage had de vergelijking toevallig op facebook staan.
[ [url=m/i2UD7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Iemand suggesties voor shirts bij de steel blue (die niet uitverkocht zijn), de jade en de raspberry?
friesam schreef:Lindor92 schreef:Oh die past prima! Welke is dat?
Steeds met korte mouwen en Rits van zomer collectie, de winter collectie met kant die op de ES lijkt is onderweg zal als die binnen is ook foto’s maken
miriammiddel schreef:Jaaa helaas alleen de XL nog beschikbaar iemand nog een ander shirts korte mouw voor de Purple gold? Vind trouwens de Neptuna van PS en de Maroccan blue van ES rg veel op elkaar lijken, shirtje lange mouw van PS past ook prima bij die van ES. Iemand nog een shirtje korte mouw voor mij één van deze twee dan? Vest en shirt lange mouw heb ik.
[ [url=m/y4KnOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
darkadia schreef:miriammiddel schreef:Jaaa helaas alleen de XL nog beschikbaar iemand nog een ander shirts korte mouw voor de Purple gold? Vind trouwens de Neptuna van PS en de Maroccan blue van ES rg veel op elkaar lijken, shirtje lange mouw van PS past ook prima bij die van ES. Iemand nog een shirtje korte mouw voor mij één van deze twee dan? Vest en shirt lange mouw heb ik.
[ [url=m/y4KnOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Bij de Neptune zou je evt ook naar een donkerblauw shirt kunnen kijken, maar je wil het liefst iets wat bij allebei kan denk ik?