Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zal morgen eens kijken wat de zweetplek gaat doen als ik intensiever heb gereden. Ik snap denk ik waardoor het komt, en hier heb ik sowieso begeleiding bij nodig van een instructrice dus die ga ik maar weer eens benaderen. Bedankt voor het helpen!

DubbelDun schreef:De ruglijn lijkt behoorlijk recht te zijn.
Leuk filmpje maar helemaal 'engels', bij western denk ik toch dat het er wat anders uitziet en zijn de drukplekken ong. gelijk aan de goede niervormige plekken op dit filmpje.

pleiada schreef:Hij ziet er wel erg mooi uit die brockamp!Voor en achter geeft denk ik ook wel fijn steun als ik het zo zie

minikatje schreef:Ik heb hem bij hen besteld om te testen.
Geen overleg gehad over de datum, kreeg ruim een maand later de pad binnen.
Helaas was ik toen een week weg voor werk en heb de pad daarna ongetest teruggestuurd.

het is een standaard maat, ik hou wel van een beetje ruimte, maar met verkorte zweetbladen voor mijn korte pootjes. Dit is echt heel mooi gedaan. En het Julia leer..
de nieuwe, stevige kussens voelen ook heel fijn. Ik moet zelf nog even wachten met proberen, eerst bevallen, maar binnenkort wel even een foto op mijn haf.