Je kunt het voorkomen door na elke rit schoon te maken, voor wat minder actieve soppers kan je ook een vochtvreter in je kast zetten en zorgen dat het iets kan ventileren (gleufjes of een kier, waardoor de vochtige lucht weg kan)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Werkt een vochtvreter ook als de zadelkast echt zo ongeveer buiten staat? Want dan heeft hij nogal wat vochtige lucht om vocht aan te onttrekken.
Azmay schreef:xyzutu2 schreef:Werkt een vochtvreter ook als de zadelkast echt zo ongeveer buiten staat? Want dan heeft hij nogal wat vochtige lucht om vocht aan te onttrekken.
Lijkt me dat je dan elke 3 dagen een vochtvreter kan halen eigenlijk..
Mijn zadel ligt ook in een dekenkist min of meer buiten, kan hem moeilijk elke keer op mijn scootertje meezeulen..
pmarena schreef:Dat is het rottige van vel of wol, de "haren" hebben de neiging om te gaan samenklonteren met huidvet
Kan je een heel eind tegenhouden door de boel goed schoon / los te houden (met borsteltjes enzo) maar op een gegeven moment heeft het huidvet toch gewonnen meestal
Mandy_89 schreef:Nog mensen hier op zoek naar een hm flexee (semi) boomloos zadels met de looks van een gewoon dressuur zadel?
Ik wil graag weer een vzh model.en met singelstoten die je vooraan kunt plaatsen. Mijn paard heeft de singelplek in verhouding tot de schouders ver naar voren liggen. Waardoor de flexee naar voren schuift. Verschil is teveel om op te lossen met een speciale singel
Sonja_vR schreef:Das idd zeldzaam... dat ze weer dalen.
Bij welk product dan ook (buiten supermarkt oorlogen gezien dan)