Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Raamzicht schreef:Kwetal of buitenzinnig, ik zou graag vast zo'n voorkussentje (heeft het al een naam?) bestellen. Bij wie moet ik hiervoor zijn?
Kwetal schreef:Raamzicht schreef:Whahahahafront riser klinkt wel netjes idd
Maar bestaat al.... "anti lordosis kussentje" kwam ook nog voorbij.... (dat je niet met een holle rug komt te zitten omdat je paard een tikje overbouwd is)
pmarena schreef:Sonja: Dat zie je bij allerlei zadels vaak, dat als je een wat dieper zitkommetje hebt met een heuveltje voor je "muts", je daar steeds tegenaan komt en de boel dan openrijdt.
Heb ik me tenminste laten vertellen door klanten die daar last van hebben en blij zijn met een zadel zonder zo'n oplopende voorkant
Als je een wigje tussen zadel en zitting doet dan blijft zadel schuin naar beneden liggen en duw je eigenlijk alleen de zitting omhoog t.o.v. het zadel & paard... in theorie is dat vragen om doorrijd-problemen.
Maar nogmaals: als het in de praktijk werkt dan is er natuurlijk niks mis mee
[***] schreef:Kan het trouwens dat een Barefoot-pad gewoon verslijt? Dat het wol op den duur zo wordt dat je het niet meer goed krijgt (met wassen of borstelen of .. )? En dan dus automatisch wat hardere stukken/randjes? Of kan je daar nog wat tegen doen? (als je de nieuwe & oude pad naast elkaar legt ziet die oude er echt niet uit ...)