Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ik weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen eigenlijk
Ik betwijfel het scheve heel erg, omdat het op de foto's gewoon lijkt te gaan om de op zich beweegbare delen die in een bepaalde positie zijn gaan staan zoals kan gebeuren als het langere tijd zo gelegen of gehangen heeft, en dit heeft normaal gesproken eigenlijk geen invloed op de ligging. Vorige eigenaar bevestigt dat ook...dus ja wat moet je er dan mee
Niet soepel met de bewegingen mee gaan is ook maar net wat je er van verwacht natuurlijk, het zal niet zoals een katoenen dekje alle kanten op flodderen, maar het kan eigenlijk niet zo hard zijn dat het niet mee beweegt op de plekken waar het dat wel zou moeten doen.
Het euvel is ook dat ik altijd allerlei dingen van mensen hoor die gewoonweg niet kunnen, zoals dat ik een keer of 2-3 iemand heb gehoord die er van overtuigd was dat haar Barefoot bridged....dat kàn gewoon niet, zodra je er op zit dan blijft er echt geen lucht tussen zadel en paard zitten
Hierbij vind ik dat ook zoiets, ik zie niks dat er op wijst dat het zadel echt scheef is, zie alleen wat randjes leer niet asymmetrisch staan en dat maakt geen flaus aus
Maar het zadel ligt niet lekker, en dàt is natuurlijk wel een echt probleem
Kun je niet eens een andere Barefoot proberen voor de grap , om te kijken of die beter werkt?
Want wat de reden ook is, als je met dit zadel niet tevreden bent dan moet er toch een oplossing komen
pmarena schreef:Ik ben afgehaakt bij de Fishes van Thorowgood, is er nu een nieuw systeem dan?
En "panelen"...dan hebben we het gewoon over de gebruikelijke foute benaming van kussens neem ik aan?