PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:16

_Lorette_ schreef:
De rosemary is echt grijsgroen. Koele kleur groen. :j

Precies wat ik zoek! *\o/* <3

Maartje_M

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:40

Ik heb al mijn dekjes bij de paarden in de kast liggen. We hebben de kast zelf gebouwd en die is gemaakt op een grote stapel dekjes :=

Mijn Mrs ros is binnen, en echt prachtig! Maar goed, ik ga hem nu dus even niet op een paard leggen :=

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:44

Ik heb een grote kast bij mijn ouders waar bijna de hele stapel in ligt. De paarden staan daar ook, de rest ligt in de zadelkamer. :j Maar ze willen op termijn wat kleiner gaan wonen, dus ik probeer vast wat in te krimpen. Dekens ed nemen ook zoveel plek in.. -O-
Ik haal ze niet meer via marktplaats, vind het via vinted wat beter geregeld, dat risico is wat kleiner. (En soms nieuw, maar alleen met kortingcode :j )

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:13

Ik heb een kast met een aantal dekjes erin en 2 tassen van Kramer, daar passen 5 per tas in (tenzij het om PS gaat, dan minder), en deze: https://www.amazon.nl/beschermhoes-loun ... M5EK3Z5WOR

Maar van een andere winkel, maar volgens mij dezelfde. Die doet het echt top, daar passen ook echt veel in en hij is echt waterdicht. Dat heb ik dan allemaal op de kast staan. De box die er ook op staat zitten andere paardenspullen in.

Afbeelding

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

DinkeyGirl schreef:
Heb jij er toevallig een foto van, op je valk? O:)

Zal ik morgen even maken bij daglicht.
Ik heb m alleen nog maar op mijn vos gehad

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:50

Afbeelding

Dark violet lijkt idd echt grijs zo, in daglicht wel iets meer paarsig. Maar goed, ik vind hem mooi zoals die is :P

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:22

Mijn man heeft voor mij een rek gemaakt waar ik mijn dekjes aan kan ophangen, want die vond dat die steeds omvallende stapel dekjes echt niet meer kon.....

Afbeelding

Inmiddels heb ik echt al een heel stuk meer dekjes erbij

En ik heb de luxe dat ik sinds iets meer dan een jaar een zadelkamer op stal heb, waar ik mijn spullen kwijt kan. (ik heb 3 paarden, die alle 3 voor de wagen lopen, en daar horen ook 3 tuigen bij, dat past gewoon niet in een normale zadelkast)

https://www.instagram.com/reel/C-lTpsCoZG6/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Heb inmiddels bericht dat mn dekjes onderweg is, dus die onzekerheid is ook weg hahaha

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:43

Wel gaaf hoor, je dekjes zo mooi op een rek! Helaas geen plek voor hier, waar ze dan ook nog droog hangen. Maar vind ik echt heel mooi! En fijn dat je Brick Orange onderweg is!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:58

Ja het is op de 1e verdieping, het kleinste slaapkamertje waar 1 van onze teckels snachts slaapt en alleen een kleine zadelkast en mijn kledingkast staat. Dus er was nog ruimte over :)

En inmiddels is mijn man toch ook wel een paardenman aan het worden, dus die denkt in paard-gerelateerde oplossingen whahahaha

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:03

Dat is altijd handig :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:11

ivy_power89 schreef:
Ja het is op de 1e verdieping, het kleinste slaapkamertje waar 1 van onze teckels snachts slaapt en alleen een kleine zadelkast en mijn kledingkast staat. Dus er was nog ruimte over :)

En inmiddels is mijn man toch ook wel een paardenman aan het worden, dus die denkt in paard-gerelateerde oplossingen whahahaha

Ideaal joh! Ik wou dat ik die ruimte en mogelijkheid had want dat ziet er super uit! Met die Ikea tassen is t best onhandig als je meer dan 50 dekjes hebt. En degene waar al erosie op zat liggen op zolder zodat ze iig warm en droog liggen. Ik weet dat de erosie van de Atlantic komt van in een garage liggen, echt heel zonde want het dekje zelf is amper gebruikt!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:19

DinkeyGirl schreef:
ivy_power89 schreef:

Ideaal joh! Ik wou dat ik die ruimte en mogelijkheid had want dat ziet er super uit! Met die Ikea tassen is t best onhandig als je meer dan 50 dekjes hebt. En degene waar al erosie op zat liggen op zolder zodat ze iig warm en droog liggen. Ik weet dat de erosie van de Atlantic komt van in een garage liggen, echt heel zonde want het dekje zelf is amper gebruikt!

Ook zo'n grote bestellen die eigenlijk voor tuinkussens is? Daar past heel wat in!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

Texas02 schreef:
Ook zo'n grote bestellen die eigenlijk voor tuinkussens is? Daar past heel wat in!

Dat is nog veel onhandiger :D Deze kan ik nog stapelen en dan zit er veel op kleur dus hoef alleen maar de juiste kleur tas te zoeken. Maar zo'n grote kan ik daar helemaal niet kwijt.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:28

Ik heb ze in de grote tas per merk op kleur _O- In de kast zit ook op kleur. In die andere 2 tassen niet echt, maar dat moet sowieso nog even weer aangepast worden, daar moet nog wat van weer in de grote tas.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:39

Afbeelding
Ik heb ze zo in de kast liggen maar dat is ook verre van ideaal als je de onderste wil hebben… maar ik kan geen ander systeem bedenken dat past

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

Nou als de tijd komt dat ik met tassen moet gaan werken, dan gaan er echt een heleboel de deur uit.
Want dan moet ik gaan zoeken en graaien, nu ga ik voor mn rek staan en denk ik, in welke bui ben ik deze week en dan trek ik een stuk of 6 dekjes mee.
Want ik was ze elke week netjes, en dan gaan er weer nieuwe mee

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:47

Die tas is ook super leuk hoor, nog niet eens zo met het eruit pakken, maar meer met terug leggen. Vooral als hij (bijna) vol is.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:51

leuk?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:56

Afbeelding

Ik heb alleen dit in de zadelkamer en de rest ligt op een enorme stapel in huis niks te doen. }:0

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

ivy_power89 schreef:
leuk?

Was sarcastisch bedoeld, ter aanvulling op dat Maartje de onderste dekjes moeilijk uit de kast krijgt :+ Je krijgt ze er in de tas wel uit maar soms haast niet weer tussen :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:56

_Lorette_ schreef:
[ Afbeelding ]

Ik heb alleen dit in de zadelkamer en de rest ligt op een enorme stapel in huis niks te doen. }:0

Dit vind ik wel inspirerend! Ik heb ook een relatief kleine verzameling vergeleken met velen hier. Ik zit denk ik aan zo'n 13 dekjes. En heel eerlijk, ik pak er vaak altijd 1 dezelfde uit. Gebruiken, wassen, drogen, gebruiken, wassen, drogen, etc..

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:45

Ik heb net deze twee besteld voor bij de Anemone (kleur Holunder) <3

Afbeelding
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:46

Texas02 schreef:
Ik heb net deze twee besteld voor bij de Anemone (kleur Holunder) <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Echt heel gaaf! Zijn ook hoodies van, nee zeker :o

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 57 min geleden

Geen hoodies, wel nog een fleece jas en meerdere modellen t-shirts en topjes. En een bodywarmer. Die fleece jas had ik ook niet moeten zien trouwens, die lijkt me leuk voor op vakantie _O- Maar dat duurt nog even, dus daar kan ik nog even over nadenken want ik heb er al eentje in een petrol kleur die altijd mee gaat op vakantie.