_Lorette_ schreef:De rosemary is echt grijsgroen. Koele kleur groen.
Precies wat ik zoek!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar ze willen op termijn wat kleiner gaan wonen, dus ik probeer vast wat in te krimpen. Dekens ed nemen ook zoveel plek in.. 
)

ivy_power89 schreef:Ja het is op de 1e verdieping, het kleinste slaapkamertje waar 1 van onze teckels snachts slaapt en alleen een kleine zadelkast en mijn kledingkast staat. Dus er was nog ruimte over
En inmiddels is mijn man toch ook wel een paardenman aan het worden, dus die denkt in paard-gerelateerde oplossingen whahahaha
DinkeyGirl schreef:ivy_power89 schreef:Ja het is op de 1e verdieping, het kleinste slaapkamertje waar 1 van onze teckels snachts slaapt en alleen een kleine zadelkast en mijn kledingkast staat. Dus er was nog ruimte over
En inmiddels is mijn man toch ook wel een paardenman aan het worden, dus die denkt in paard-gerelateerde oplossingen whahahaha
Ideaal joh! Ik wou dat ik die ruimte en mogelijkheid had want dat ziet er super uit! Met die Ikea tassen is t best onhandig als je meer dan 50 dekjes hebt. En degene waar al erosie op zat liggen op zolder zodat ze iig warm en droog liggen. Ik weet dat de erosie van de Atlantic komt van in een garage liggen, echt heel zonde want het dekje zelf is amper gebruikt!
In de kast zit ook op kleur. In die andere 2 tassen niet echt, maar dat moet sowieso nog even weer aangepast worden, daar moet nog wat van weer in de grote tas. 
_Lorette_ schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb alleen dit in de zadelkamer en de rest ligt op een enorme stapel in huis niks te doen.

Maar dat duurt nog even, dus daar kan ik nog even over nadenken want ik heb er al eentje in een petrol kleur die altijd mee gaat op vakantie.