Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyvs schreef:Voor degene die de nieuwe suedes hebben besteld bij horze wat was de levertijd daar?
Ik heb de blueberry daar ook besteld in de aanbieding en ga die bij agradi cancellen. Dan hoop ik hem binnenkort ook binnen te krijgen.
Moest mezelf wel enorm inhouden om de papaya niet ook te bestellen.
Maar heb al zoveel nieuwe dekjes dat ik eerst maar eens wat moet gaan gebruiken. (Valt niet mee met 1 pony in de kreukels en 1 die nu zadelmak gemaakt wordt.
Nickeltje schreef:Een suède dressuur full in de kleur blackcurrant, loont het om die te verkopen, of loont dat de moeite niet een hou ik hem voor die drie keer per jaar dat hij gebruikt wordt.
Annemariet schreef:Ik heb het Papaya setje van LeMieux. Ben wel erg blij met de kwaliteit ervan... Er zijn wat influencers die kortingscodes hebben zag ik gisteren, dan kan je bij epplejack tegen 25% korting de nieuwe collectie shoppen. Wel vet! Volgens mij Diamond Dubios heeft een code... Checken waard denk ik!
mcjv schreef:Ik voel me echt heel dom, maar ik moest echt even bedenken hoe die beugels om die dekenstang konden zitten (en hoe je ze er weer af haalt), na een paar minuten kwam ik erachter dat het veiligheidsbeugels zijn![]()
Die sage loire is inderdaad echt prachtig, ik heb hem zelf ook met shirtje, een van mijn favo's!
mcjv schreef:Ik voel me echt heel dom, maar ik moest echt even bedenken hoe die beugels om die dekenstang konden zitten (en hoe je ze er weer af haalt), na een paar minuten kwam ik erachter dat het veiligheidsbeugels zijn![]()
Die sage loire is inderdaad echt prachtig, ik heb hem zelf ook met shirtje, een van mijn favo's!
lideli schreef:mcjv schreef:Ik voel me echt heel dom, maar ik moest echt even bedenken hoe die beugels om die dekenstang konden zitten (en hoe je ze er weer af haalt), na een paar minuten kwam ik erachter dat het veiligheidsbeugels zijn![]()
Uri Geller skills![]()
Hier ook de bestelling van Horze al binnen. Ook heel blij met de bluebell suede