Ik ga straks zelf toch voor iets waar wel inlages inkunnen, ook een beetje voor mijn eigen achterste

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
car0linee schreef:Ook ik kom even mijn ervaring delen met het Easytrec VZH zadel.
Ik heb hem getest. Op mijn eigen merrie lag hij minder goed, deze heeft ook een lastige bouw, singelplek ver naar voren en schouders ver naar achter. Passend boomzadel voor haar vinden was al een drama.
Maar het zadel past wel behoorlijk netjes op het andere paard dat ik zo nu en dan onder het zadel mee pak.
Kwalitatief vind ik het echt een mooi zadeltje. Mooi leer en een heerlijk zachte zitting.
Het zadel zit wel iets breed, maar dat zal ook combinatie van het paard zijn en het feit dat ik momenteel alleen nog maar boomzadels gebruik. Verder een heel mooi alternatief als je graag een boomloos zadel wilt hebben met de looks van een boomzadel
Hier mijn plaatjes.
Foto van voor het rijden:
[ [url=m/j79mcT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van tijdens het rijden (Ik zou een zitting groter moeten hebben, zit niet tegen de achterkant aan, voelde deze in ieder geval niet terwijl als ik bewust naar achter leunde ik hem wel voelde maar zit ook niet ruim)
[ [url=m/UF9zW3.jpg]Afbeelding[/url] ]
foto van na het rijden
[ [url=m/RUnW9W.jpg]Afbeelding[/url] ]