Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kwetal schreef:Heb je het gevoel dat je voorover valt?
Runa schreef:Verder zijn de beugelriemen ook wat lang voor mij... Ik heb de gesp gewoon onderaan, maar omdat ik ze vrij korte pootjes heb, blijft er nog een hele flap over die ik niet goed weg kan werken met het sokje. Kan ik dit er gewoon af halen, of beter niet? Zijn er andere oplossingen?
Ik zal er dit weekend een foto van maken om het te verduidelijken.
vanaf volgende week ongeveer heeft Ghost een ding wat je onder de voorkant van je zitting kunt leggen, dan gaat die voorkant wat omhoog, zonder dat het effect heeft op je paard, maar het help sommige mensen om rechtop te zitten 

(krijg die opmerking nogal eens, vandaar
). Zo zag hij er in juni uit:
Heb een Barefoot-pad maar die gebruik ik al jaren. Heb ook nog een 'nieuwe' liggen, misschien helpt dat al. Of toch kijken naar Kifra, daar loopt het wol verder van door want heb het idee dat het misschien door de rand komt vanwege zijn bouw...
Kwetal schreef:[ [url=m/x1PeCM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jigdzk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn excuses voor de meest waardeloze foto's ooit - genomen met slecht mobieltje, sorry (en niet door mij) zodra de kussentjes bij een van de dealers zijn aangekomen, zullen er betere foto's gemaakt wordenArt_Ificious schreef:Ben voor beide dingetjes benieuwd naar een foto