Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StableDoor schreef:Heeft nog niemand de twistbolster van pagina 343 geprobeerd?
_Nelleke_ schreef:Ik lees nog steeds mee
@ pmarena: Zijn er eventueel ontwikkelingen in een barefoot klassiek model? Een soort mengeling tussen de sevilla en de nevada? Of zijn er mogelijkheden om de nevada in maat 1 met pommel ipv fork te bestellen?
pmarena schreef:De HKM is gewoon dun rondom de inlages, waardoor de ruggengraatvrijheid alleen maar uit de inlages zelf komt. De inlages waar ze mee geleverd worden (zover ik weet een soort memoryfoam) zijn overigens meestal prima voor VPS zadels
Alou schreef:Ik ben de vorrige eigenaar van het zadel van Gyrion,
Nooit heb ik gemerkt dat het zadel scheef is. Er hebben meerdere mensen op gereden en ik heb 2 pony's een links en een rechts gebogen. Als er met het zadel 40x greden is is het veel...
Ik hoop dat Gyrion snel een oplossing vind voor het probleem.
Ik heb gekeken bij een zadel van een vriendin van mij die heeft ook een barefoot Chyenne en die staat echt zo bijna 2x zo scheef, terwijl ze hem maar max 5x heeft gebruikt. (op 2 verschillende paarden)
cynthiar schreef:Misschien komt die scheefheid door een verkeerde manier van opbergen?
Blijheid schreef:Bij mijn zadel steekt het 'flapje' wat nog achter de cantle zit steekt aan de ene kant omhoog, en aan de andere kant buigt het juist naar beneden. Ik heb mijn zadel nieuw gekocht, hij kwam zo uit de (iets te kleine) doos waarin hij is verzonden.
Ik (of mijn pony) heb er overigens helemaal geen last van, het is alleen het achterste flapje, en ik kan het zonder enige kracht recht buigen. Alleen als ik het zadel een tijdje niet gebruik buigt het wel weer terug in die vorm.
Denk toch het komt door het verzenden, of door hoe het is opgeborgen bij de verkoper.