Net nog even bij een lokale ruitershop geweest, en toch nog met leuke dingetjes voor morgen ( eerste wedstrijd ) thuis gekomen
- QHP braiding bands black - BR saddle cloth glamour chic white - Rijhandschoenen BR competition white - Bun net BR pearl diamond black - Harry's horse oornetje Royal competition
Nieuwe plastron en haarnetje gekocht! En een nieuw knal geel halster van harryhorse
Splendesco
Geplaatst: 10-05-14 18:04
Nieuwe halsterset en cooler van de BR Passion II collectie.
Kimberly520
Geplaatst: 10-05-14 18:14
Nieuwe zadeldoek van Lamicell
Detail
Nieuwe bandages en onderlappen voor bij mijn nieuwe zadeldoek
Handschoenen Roeckl
Spoorriempjes met kroontjes
Nieuw hoofdstel
Detail frontriem
Chelinka
Geplaatst: 11-05-14 15:45
Rico in zijn banana set!
xJurdyWonanx
Geplaatst: 11-05-14 16:31
Het tuig, en de pony en wagen uiteraard ook , van MelanieB vind ik echt super gaaf Splash regendeken op pagina 343 geloof ik vind ik echt super gaaf!
De banana set op de fjord vind ik eigenlijk toch wel heel leuk, terwijl ik zelf een haf heb en deze kleur nooit aan zou durven geloof ik.
Stash in zijn nieuwe neonpink eskadron met glanzende allround beschermers;
En pony met zijn nieuwe premiera hoofdstel, vind hem persoonlijk echt gaaf staan. Toen hij als pakket binnen kwam dacht ik van k*t, die neusriem is wel errug breed maar hij kan het heel makkelijk hebben gelukkig;
Heb dit hoofdstel ook nog gehad en vond de neusriem ook te breed, mijn merrie heeft een fijn hoofdje. En ze deed erg vervelend door de sluiting achter de oren, heb het da maar terug verkocht... Ookal vond ik hem wel mooi.