PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 18:43

DemiSisa schreef:
Dekje staat leuk!

Ik probeer ook niet meer dekjes te hebben dan ik nu heb, en anders ook weer wat te verkopen. Hier staan dus 2 dekjes te koop en komt tzt alleen de Royal Classic dus nog, verder zit ik voorlopig wel goed! Al staat de Sand ook nog op het lijstje :o
Ik heb denk ik +/- 8/9 dekjes voor 2 paarden (en dan nog 1 wit wedstrijddekje).

Ik probeer er ook rekening mee te houden dat het op zowel vos als bruin mooi staat. Dus hier is wel afgelopen week de mint green binnen gekomen van ES. Beenbescherming en springschoenen zijn niet van ES.

[ Afbeelding ]

Deze passen er wel top bij! Wat voor een beschermers zijn het?

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 20:08

SharonIndezz: wat een gaaf paard heb je! Dekje staat heel mooi.

_Lorette_ schreef:
DemiSisa schreef:
Dekje staat leuk!

Ik probeer ook niet meer dekjes te hebben dan ik nu heb, en anders ook weer wat te verkopen. Hier staan dus 2 dekjes te koop en komt tzt alleen de Royal Classic dus nog, verder zit ik voorlopig wel goed! Al staat de Sand ook nog op het lijstje :o
Ik heb denk ik +/- 8/9 dekjes voor 2 paarden (en dan nog 1 wit wedstrijddekje).

Ik probeer er ook rekening mee te houden dat het op zowel vos als bruin mooi staat. Dus hier is wel afgelopen week de mint green binnen gekomen van ES. Beenbescherming en springschoenen zijn niet van ES.

[ Afbeelding ]

Deze passen er wel top bij! Wat voor een beschermers zijn het?

Dit zijn de slate gray beschermers en springschoenen van BR! Deze had ik toevallig nog liggen, dus dit dekje op de gok besteld :D

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 20:25

Oeh gaaf! Is de BR Slate Grey dezelfde kleur als de ES Mint? Maar goed dat ik dat dekje niet gekocht heb dan, die trok wel mijn aandacht op de Ruitergoed site en toen was hij ineens uitverkocht :+

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 20:58

Als je ze op elkaar legt, zijn ze net niet dezelfde kleur. Maar het zit dicht genoeg op elkaar dat je het verschil op een paard bijna niet ziet (vind ik).

Bij Ruitergoed is de Mint weer leverbaar hoor, daar komt mijne ook vandaan :P

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-26 20:59

Ja, de Mint heb ik, maar de BR Slate Gray was toen uitverkocht :D

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

Ik heb slechts 8 dekjes {:} ik wil nog de ES champagne en deze maand komt er een wit wedstrijddekje bij. Dus 10 dan. Ik zou er graag 12 willen, een kleur voor elke maand? :')

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:41

ik heb er 28, maar 1 moet ik nog gaan verkopen want die gebruik ik eigenlijk nooit. En dan zijn er nog 4 onderweg... Kreeg vandaag reactie van ES dat ze, zodra de dekjes daar weer terug zijn, ze weer opsturen en dan nu wel naar de juiste postcode, dus die komen deze week binnen. De 4e wacht bij hypostore op de rest van mijn bestelling die niet op voorraad was. Maar voor 3,5 paard vind ik dat nog wel netjes hahaha.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:43

KirstenHorse schreef:
Ik heb slechts 8 dekjes {:} ik wil nog de ES champagne en deze maand komt er een wit wedstrijddekje bij. Dus 10 dan. Ik zou er graag 12 willen, een kleur voor elke maand? :')

Dat is n heel erg realistisch doel *\o/*

Ik had een paar ES in Cob, die op 1 na nu verkocht zijn. Hebben geen Ponys meer.

Inmiddels Alleen 1 springdekje van ES , en daar komt vast nog wel eens iets bij .

Heb zelf voornamelijk Le Mieux en wat Kentucky.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:03

Vandaag de Modern Luxe <3 Was eerst een snel ritje maar daarna werd hij wel kalmer en konden we nog fijn ontspannen rijden :+

Afbeelding
Afbeelding

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:07

Texas02 schreef:
Ja, de Mint heb ik, maar de BR Slate Gray was toen uitverkocht :D

Ah oops :P
Ik denk dat beide hebben zonde is, heb de dekjes nog niet over elkaar gelegd. Ik heb de BR nog wel, maar vind dekjes met kussens aan de voorkant niet fijn, dus die mag weg.