Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vaaleriee schreef:upendo schreef:Voor de liefhebber, ooteman heeft uitverkoop. O.a. sage en ink blue met 50% korting!
En weer mislukt om geen dekjes meer te kopen… ink blue voor €32 kon ik niet negeren
ava_krause schreef:Moossie90 schreef:Ik heb ze woensdag alle drie de suedes binnen gekregen. Had ze bij Horze met dikke korting en het scheelt €10 per dekje.
Heb je al een foto van de suedes op je paard? Wij zijn benieuwd
upendo schreef:Voor de liefhebber, ooteman heeft uitverkoop. O.a. sage en ink blue met 50% korting!
ava_krause schreef:Moossie90 schreef:Ik heb ze woensdag alle drie de suedes binnen gekregen. Had ze bij Horze met dikke korting en het scheelt €10 per dekje.
Ik heb drie paarden, een roodbruine, een donkerbruine en een schimmel. Oftewel mijn man zijn termen; die kleine dikke oranje, die bijna zwarte en die grijze.
Op welke wil je ze? Kan ze wel maken morgen
Sandyislief schreef:Ow dat is jammer zeg..
Ben blij met mijn suede in dit zomerse kleurtje.. Heb er alleen nog geen goede foto van.
[ [url=m/4Avui0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2xPLYT.jpg]Afbeelding[/url] ]
SandraS73 schreef:Ik ben zo aan het twijfelen om de papaya en de watermelon in suède aan te schaffen.
Ik heb de fuchsia en de sorbet al.
Heeft iemand deze dekjes en kan/wil deze persoon een vergelijkingsfoto maken?
Ik heb drie paarden, een roodbruine, een donkerbruine en een schimmel. Oftewel mijn man zijn termen; die kleine dikke oranje, die bijna zwarte en die grijze.
droversrun schreef:upendo schreef:Voor de liefhebber, ooteman heeft uitverkoop. O.a. sage en ink blue met 50% korting!
Deze actie is zeker alweer voorbij of kan ik niet zoeken?
Moossie90 schreef:In volgorde papaya, bluebell en watermelon op donkerbruin en schimmel
[ [url=m/3lSQnb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W6oV5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fzN0d0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tWXs4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GACCOw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8uDBDo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moossie90 schreef:Moossie90 schreef:Ik heb ze woensdag alle drie de suedes binnen gekregen. Had ze bij Horze met dikke korting en het scheelt €10 per dekje.
In volgorde papaya, bluebell en watermelon op donkerbruin en schimmel
[ [url=m/3lSQnb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W6oV5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fzN0d0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tWXs4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GACCOw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8uDBDo.jpg]Afbeelding[/url] ]