- coperfield rijbroek met zitvlak
- horze rijbroek
- kingsland polo
- esperado wedstrijd shirt
- hh springschoenen
- hh beschermers
- kingsland handschoenen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:Vandaag mijn roze zadelsteun binnen gekregen ! Ben er echt super blij mee
Vorige week heb ook nieuwe lichtgewicht, kunststof beugels en beugelhoesjes gekocht,
die bevallen ook erg goed![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Remark schreef:Hee die zwarte horze beschermers wilde ik ook kopen. Wat vind je er van? En hoe vallen ze?
liesen schreef:Remark schreef:Hee die zwarte horze beschermers wilde ik ook kopen. Wat vind je er van? En hoe vallen ze?
Ze zijn donkerblauw, hoe ze passen weet ik nog niet! Kwaliteit is oke. Maar wat wil
Je voor 12 euro. Ik vond ze wel leuk voor erbij! Ze zijn niet zo stevig als peesbeschermers. Als ik een aanfoto heb zal ik m posten. Ze voelen nu een beetje stug.
liesen schreef:Remark schreef:Hee die zwarte horze beschermers wilde ik ook kopen. Wat vind je er van? En hoe vallen ze?
Ze zijn donkerblauw, hoe ze passen weet ik nog niet! Kwaliteit is oke. Maar wat wil
Je voor 12 euro. Ik vond ze wel leuk voor erbij! Ze zijn niet zo stevig als peesbeschermers. Als ik een aanfoto heb zal ik m posten. Ze voelen nu een beetje stug.