Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pmarena schreef:*zucht* Ik vraag me af of het zin heeft om de moeite te nemen....maargoed:
Randolls / Trekker is 1 zadel, vandaar de / in de naam, namelijk dat zadeltje waar Anniek het over heeft
xyzutu2 schreef:pmarena schreef:*zucht* Ik vraag me af of het zin heeft om de moeite te nemen....maargoed:
Randolls / Trekker is 1 zadel, vandaar de / in de naam, namelijk dat zadeltje waar Anniek het over heeft
Anniek had alleen over Randolls.![]()
Als je vervolgens Randolls / Trekker noemt, dan lijkt het me logisch dat dat verwarrend is aangezien in dit topic ook veel geschreven wordt over Trekker zadels. Al was het alleen maar omdat ze vroeger ook nooit 'Randoll's/Trekker' geheten hebben.
pmarena schreef:xyzutu2 schreef:Als je vervolgens Randolls / Trekker noemt, dan lijkt het me logisch dat dat verwarrend is aangezien in dit topic ook veel geschreven wordt over Trekker zadels. Al was het alleen maar omdat ze vroeger ook nooit 'Randoll's/Trekker' geheten hebben.
Dat is het hem nu juist: zo hebben ze wèl gehetenEn ik was daarbij dus daarom noem ik het zadeltje in geheel onschuldige modus bij zijn wat volledigere naam.
Ik zat voor de grap eens in mijn oude berichten te kijken met een zoekopdrachtje en in 2005 heb ik het al over de Randolls / Trekker, hij stond op verschillende website aangeboden als Randolls Canadian Trekker maarja wie gaat nou die hele naam er bij zeggen![]()
kinel schreef:Hipsaver van Barefoot zelf.
sanso schreef:Ik kom toch weer even lastig doen
Discussie met een kennis, voor zover ik weet moet er een speciaal boomloos zadel pad onder elk boomloos zadel, kennis zegt dat het niks uit maakt en dat je ook een regulier dekje kan gebruiken.
Wie heeft er nu gelijk? En wat is precies het doel van zo'n speciaal pad (met inlages volgens mij)?
Ik had al gegoogled maar kwam er niet uit