Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kitty_ schreef:Voor wie een pad in een andere vorm of kleurtje zoekt; De Burioni pads zijn ook geschikt voor boomloze zadels.Ze zijn vergelijkbaar met de hafpads. De inlagen van de Burioni zijn echter niet verwisselbaar! De pads zijn behoorlijk dik en houden de ruggengraat goed vrij. Op m'n site zijn het de pads met TT/sympa
Marjo89 schreef:Vandaag mijn ghost flora gebruikt op mijn pony waarvoor hij is. Kussens anders gedaan. *dicht bij elkaar van voren*
Maar heb gevoel dat test model (tevens ouder model) anders is dan het model wat ik nu heb.
Nog steeds het gevoel dat het zadel voorover hangt. Dat vind ik zo'n naar gevoel.
Donderdag nog maar eens keer proberen. Iemand idee of oplossing ?
Buitenzinnig schreef:Marjo89 schreef:Vandaag mijn ghost flora gebruikt op mijn pony waarvoor hij is. Kussens anders gedaan. *dicht bij elkaar van voren*
Maar heb gevoel dat test model (tevens ouder model) anders is dan het model wat ik nu heb.
Nog steeds het gevoel dat het zadel voorover hangt. Dat vind ik zo'n naar gevoel.
Donderdag nog maar eens keer proberen. Iemand idee of oplossing ?
Heb je ze dichter naar elkaar toe gedaan of zaten ze dicht bij elkaar van voren?
Het zadel is nog nieuw, moet zich nog vormen en het test model is natuurlijk al door diverse ruiters en paarden gebruikt.
Helenalena schreef:Kitty_ schreef:Voor wie een pad in een andere vorm of kleurtje zoekt; De Burioni pads zijn ook geschikt voor boomloze zadels.Ze zijn vergelijkbaar met de hafpads. De inlagen van de Burioni zijn echter niet verwisselbaar! De pads zijn behoorlijk dik en houden de ruggengraat goed vrij. Op m'n site zijn het de pads met TT/sympa
Die endurance versie is niet geschikt?Vond die er zo gaaf uitzien.. al zou ik daar nog ff flink voor moeten sparen. De Kifra's zelf vind ik ook nog steeds erg gaaf hoor!!! Maar ook daarvoor zal ik moeten sparen..
pmarena schreef:Nou het enige Dressage One testzadel dat ik nog heb dat is deze die bij jou ligt Teteltee dus tja