Het schijnt dat je met zo'n magic brush ook makkelijk de haren van een dekje/pad af kunt halen. Moet het zelf nog even proberen, Goya wordt er iig wel lekker schoon van
Het schijnt dat je met zo'n magic brush ook makkelijk de haren van een dekje/pad af kunt halen. Moet het zelf nog even proberen, Goya wordt er iig wel lekker schoon van
Schoon paard wat is dat.
Pmarena gefeliciteerd.
Gelukkig heb jij geen 2 witte paarden haha
Marcella
Geplaatst: 27-05-14 11:10
Nee maar wel licht gekleurd en tegenwoordig groen/isabel bont en nu met de regen erbij zeer waarschijnlijk zwart of grijs/groen/isabel bont gekleurd.
Hij ziet er echt super netjes uit en ze heeft hem altijd netjes bijgehouden.
pmarena
Geplaatst: 27-05-14 11:33
Senks
Leuk zadeltje, hele nette prijs, zo weinig dat je je afvraagt of er niks aan mankeert...?
Zitting loopt ook mooi ver richting de cantle door maar wel een beetje een geultje door het afknijpende randje achteraan de seatsaver. Je ziet dat hij daar dunner wordt en ik vond dat zelf een erg irritant richeltje zo achter mijn billen. Maar ben daarin vrij uniek want anderen merken niks
Die torsion ziet er goed uit ja. Hij zal waarschijnlijk wel flexibeler zijn dan die bronco die je hebt geprobeerd (als ik zo plaatjes bekijk). Maar dat zal voor jou denk ik alleen maar pluspunt zijn!
Superliesje fijn dat je zadel terug kan! Ik dacht even dat je hem al aangeschaft had
falko92
Geplaatst: 27-05-14 11:42
Vind de bronco ook heerlijk rijden maar die staat helaas nergens op internet te koop. Torsion heb ik goede verhalen over gehoord. en het lijkt me een erg fijn zadel. Dus ik denk dat ik maar een appje ga sturen dat die verkocht is
Grappig weetje: ik ruil mijn zwarte zadel tegen de bruine van SuperLiesje omdat ik er toch wel heel erg spijt van had dat ik geen bruine Hidalgo heb gekozen. Vind het best erg van mijzelf haha. Heb net een bruin Rambo hoofdstel besteld dus die kan er ook bij.