Hoe vinden jullie deze zitten? Het is geen echte. Maar een namaak trouwens
Bitriempjes zouden ingekort moeten worden hij hangt nu wat te losjes. Doel meer op de neus en keelriem
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
claudiadvx schreef:[ [url=m/zBPShq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bitriempjes zouden ingekort moeten worden hij hangt nu wat te losjes. Doel meer op de neus en keelriem
Daphara schreef:claudiadvx schreef:[ [url=m/zBPShq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Micklem is er op gebouwd de jukbeenderen vrij te laten, hier is de knik naar de neusriem korter en valt die dus over de jukbeenderen heen. Ik zou de neusriem korter zetten, hoger op de neus, dan klopt het ook beter met de bitriempjes.
_x_Vace_x_ schreef:Hoi hoi allemaal,
Tijdje niet op bokt geweest en was op zoek naar ervaring mbt anatomische hoofdstellen en kwam bij jullie uit
Wat een uitleg kan ik hier al vinden zeg over de micklem! Echt super!
Heeft iemand van jullie misschien de Fairfield van Hooks?
En zelfs misschien ook foto's
Ik zit heel erg te twijfelen om hem te bestellen alleen is hij er dan pas 15-10...
Groetjes Sanne
Capriootje schreef:_x_Vace_x_ schreef:Hoi hoi allemaal,
Tijdje niet op bokt geweest en was op zoek naar ervaring mbt anatomische hoofdstellen en kwam bij jullie uit
Wat een uitleg kan ik hier al vinden zeg over de micklem! Echt super!
Heeft iemand van jullie misschien de Fairfield van Hooks?
En zelfs misschien ook foto's
Ik zit heel erg te twijfelen om hem te bestellen alleen is hij er dan pas 15-10...
Groetjes Sanne
Wat wil je weten? Ik heb er 2 besteld voor vriendinnen en kan je via pb wel een foto van 1 van hun sturen.