Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(denk dat de kleur op je foto wat donkerder uitvalt, maar zoek van dezen eens foto's op
(geen productfoto's) je vind ze ook op pagina 1 hier, en zijn er vast hier die er foto’s van hebben. Bij Ps kun je ook nog wel wat meer vinden in deze tint in de nieuwere collecties ook denk ik

ivy_power89 schreef:Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, maar het dekjes willen kopen is er uit bij mij.
Ik kijk naar die enorme verzameling die ik heb en denk, ik vind het wel even goed zo..... het is eigenlijk van de zotte wat ik aan geld heb hangen nu.
En misschien komt het ook omdat ik momenteel ook bijna niet óp een paard zit maar merendeel erachter dat het daarom niet prikkelt misschien.
). Ik heb zo veel dekjes dat er heel veel blijft liggen. Sommigen wil ik er echt een keer op maar dat zijn er dan zo veel dat dat ook eeuwig duurt, anderen hebben er al heel lang niet op gelegen dus dan vind ik dat die echt een keer moeten. Ergens had ik dus het liefst gewoon weer maximaal 25 tot 30 dekjes (wat dan nog steeds veel is) in plaats van de 41 die ik nu heb, maar als ik dan kijk welke ik heb, zou ik ook niet echt weten welke er weg moeten, op een paar na. Als ik ze uitsorteer, kom ik wel op 10 die weg zouden kunnen, tot ik de foto's ga bekijken en zie dat ze toch eigenlijk wel heel mooi staan en dan moeten die ook weer blijven. En als ik dan wat moois zie, wil ik het ook weer kopen. Maar het zou echt een heel stuk makkelijker zijn met minder dekjes. Want nu is het echt zo: "die wil ik er een keer weer op, maar die ook, maar die ook, en die moet eigenlijk echt een keer weer, maar ik wil die...". Luxe probleem, ik weet het, maar het is toch vervelend.
maar ik heb 3 paarden om te rijden en ik wil niet op 1 dag een dekje 2x gebruiken dus ik kan wel makkelijk variëren. Helaas rijden we momenteel niet zo veel want ik functioneer niet in de kou (en dan ga ik dus dekjes kopen) maar het doel is dalijk wel alle 3 wat meer een zadel op te gooien
ivy_power89 schreef:Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, maar het dekjes willen kopen is er uit bij mij.
Ik kijk naar die enorme verzameling die ik heb en denk, ik vind het wel even goed zo..... het is eigenlijk van de zotte wat ik aan geld heb hangen nu.
En misschien komt het ook omdat ik momenteel ook bijna niet óp een paard zit maar merendeel erachter dat het daarom niet prikkelt misschien.

Getup schreef:Op een gegeven moment is het ook veel van t zelfde en komen er ( vind ik ) te veel dekjes in relatief korte tijd uit.
Hoeveel Tinten in n bepaalde kleur wil je hebben ( ja , willen is wat anders als kunnen kopen natuurlijk )
Maartje_M schreef:Ik ga nu met een lijstje werken en ze moeten er allemaal een keer op hebben gelegen voor ik weer opnieuw beginmaar ik heb 3 paarden om te rijden en ik wil niet op 1 dag een dekje 2x gebruiken dus ik kan wel makkelijk variëren. Helaas rijden we momenteel niet zo veel want ik functioneer niet in de kou (en dan ga ik dus dekjes kopen) maar het doel is dalijk wel alle 3 wat meer een zadel op te gooien
Wel binnen gereden hoor, durfde het niet aan buiten. Maar ik ben zo blij met de sneeuwfoto's
Is die witte troep met bijbehorende ellende toch nog ergens goed voor 

Maar.. in ieder geval mooie foto's van mijn paard