PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 14:38

Heeft er iemand zowel het oornetje als het dekje van ES Royal Classic Gold? En zo ja, is de kleur hetzelfde van beide? En hebben meer mensen een foto van de Royal Classic Gold?
Ik heb het oornetje al en vind die kleur echt prachtig. Maar nu had ik de dark navy van Kentucky gekocht in de hoop dat die kleuren overeen komen, maar dit is helaas niet het geval -O- De Kentucky is in het echt veel lichter dan op de foto's.
Dus ik vraag me af of dat bij de Royal Classic Gold ook zo is of dat deze wel echt (heel) donkerblauw is.

mcjv

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 19:15

@texas is die rand van de glimmende rode nou Navy of zwart? Ik vind die zo mooi!!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 21:27

mcjv schreef:
@texas is die rand van de glimmende rode nou Navy of zwart? Ik vind die zo mooi!!

De rand is navy, van alle 3! :)

Mijn Golden Brown en Steel Blue zijn binnen! Echt prachtig! <3 Volgende week mogen ze erop!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 22:02

Golden brown is mijn favoriet <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 22:27

Ik vind hem echt prachtig, nog mooier dan op de foto's! Ik had haast de neiging om direct naar stal te rijden en hem er direct op te leggen _O- Maar toch maar niet gedaan, één keer door de ijzel naar stal en terug vond ik eigenlijk toch wel genoeg :+

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 23:06

Prachtig Texas!

Royal Classic is well gewoon mooi donkerblauw.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-26 23:09

Die Royal Classic staat echt fantastisch op jouw paard, met deze kleur tuig erbij ook! <3

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 08:19

De Royal Classic en Golden Brown blijven super mooi!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 09:23

Ahh thanks

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 18:13

Golden brown is mooi <3

Ik was een lijstje met mijn dekjes aan het maken maar weet van deze de naam niet meer. Iemand een idee?
Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-26 18:52

Oehhh zo mooie dekjes weer allemaal <3

Ik heb na lang zoeken voor normaal geld de Ps monogram scarlett bemachtigd, zo blij mee <3 dekje is in Nieuwstraat voor €25,-

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 01:05

Ik zou het niet weten, Maartje…

Texas: erg mooi !
Stal Fiore: die kleur kan bij alles, maar met jouw tuig is t echt chique.

Iemand toevallig springdekjes te koop? Liefst 1 in oranje / Bordeaux of een mooie blauwtoon;-)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 09:05

Ik heb het inmiddels gevonden, het is de contrast prism dusty rose

Friezenkind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 13:13

Heeft iemand een idee voor een vergelijkbare kleur bij de PS storm blue? ik heb het vest en broek, maar een bijpassend dekje zou ook wel leuk zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-26 22:37

Ik vind de Golden Brown echt super chique staan! <3

Afbeelding
Afbeelding

En dan die hkm frontriem erbij die ik laatst zo goedkoop gekocht had, heel mooi!

Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 07:02

Chique Texas!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 09:27

Staat inderdaad prachtig. En die frontriem erbij… wauw!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 10:45

Weet iemand een plek in Noord-Nederland waar een groot aanbod van ES dekjes in het echt te zien is?
Mijn dochter heeft een merkloos lichtblauw jasje op de kop getikt en wil graag het best passende ES dekje erbij (ze begint de fase te krijgen dat alles iedere dag perfect in set moet _O- ), dus we gingen even naar de Epplejeck Groningen om live te vergelijken, maar ze hadden daar van ES alleen een oranje dekje en een wit dekje met een groene rand.
We zouden graag de ice blue, steel blue en teal blue in het echt willen zien. De Matt Harnacke van 2022 zou ook nog wel eens heel goed kunnen passen bij haar jasje, maar die lijkt niet meer te koop te zijn?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 11:23

Je zou naar Hypostore kunnen of Ruitergoed

Zou vooraf wel even checken of ze die kleuren die jullie willen zien hebben.

Verder kan je op insta Horsedreamcloset vragen om misschien foto’s te maken. Zij heeft echt een grote collectie.
Misschien dat ze jullie zelfs wel wil ontvangen in real.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 20:10

Dank je voor de tips!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-26 22:19

De Steel Blue mocht vandaag <3

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 00:22

Imaginaerum schreef:
Weet iemand een plek in Noord-Nederland waar een groot aanbod van ES dekjes in het echt te zien is?
Mijn dochter heeft een merkloos lichtblauw jasje op de kop getikt en wil graag het best passende ES dekje erbij (ze begint de fase te krijgen dat alles iedere dag perfect in set moet _O- ), dus we gingen even naar de Epplejeck Groningen om live te vergelijken, maar ze hadden daar van ES alleen een oranje dekje en een wit dekje met een groene rand.
We zouden graag de ice blue, steel blue en teal blue in het echt willen zien. De Matt Harnacke van 2022 zou ook nog wel eens heel goed kunnen passen bij haar jasje, maar die lijkt niet meer te koop te zijn?

Ik denk dat het lastig wordt om beide dekjes te zien (de Steel Blue en de Ice Blue). Hypostore heeft alleen de Ice Blue op voorraad, de Steel Blue op bestelling. En Ruitergoed heeft ook alleen de Ice Blue, die heeft de Steel Blue helemaal niet. Epplejeck heeft beide kleuren ook niet. Wat je eventueel ook kunt doen is beide kleuren bij Hypostore bestellen en eentje weer retourneren. Je moet de retourkosten dan zelf betalen, maar als je in Noord-Nederland woont, is dat waarschijnlijk een stuk goedkoper dan helemaal naar Emmeloord rijden.

Edit: Oh, en de Teal Blue hebben ze ook bij Hypostore, die is nu met 30% korting. Die is wel op voorraad, net als de Ice Blue. De Matt Harnacke is niet meer verkijgbaar inderdaad. Wellicht dat je die op Vinted of Marktplaats nog kunt vinden. Ruitergoed heeft ook nog de Stone Blue, dat zit ook een beetje in die categorie geloof ik. Die is nu ook met korting, Teal Blue ook, beide 25% (tot of tot en met 1 februari).

Nog een keer edit: wat Steel Blue betreft: de foto's hierboven van in de bak komen aardig overeen met hoe hij in het echt is. En op de vorige pagina (pagina 341) bovenaan staan foto's van de Aurora Blues, dat is dezelfde kleur als de Teal Blue maar dan met een andere rand. Die komen ook aardig overeen met hoe hij in het echt is.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 10:08

Goede tips, dankjewel! De steel blue staat mooi op jouw paard!
Gisteravond plaatste iemand een Matt Harnacke op Vinted voor een redelijke prijs, die heb ik maar gewoon gekocht om te testen. Mocht het een mismatch zijn met het jasje van mijn dochter, dan is er vast nog wel vraag naar om hem weer door te verkopen. :P
Mijn dochter is nu op de hoogte van dit topic en wil na Rio's ijsvakantie dat ik actief foto's ga delen van hun outfits, prepare for spam. :))

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 11:22

Als die matt harnacke het niet is, en je hebt een redelijke prijs, dan wil ik hem wel overnemen!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 15:37

Imaginaerum schreef:

Heb je een foto van het jasje? De Matt Harnacke is niet echt lichtblauw, maar wel een prachtige kleur!!